Jeg elsker at holde fri med mine unger hver for sig, og er sikker på at de får lige så meget ud af det som jeg gør!
Thea bliver snart 7 år og alberte er 3 lige om lidt, så her ka det være svært at finde noget de begge ka li at lave i lige lang tid, så det er dejligt bare at ka tá en hel dag i deres eget tempo.
Thea går jo i skole, men så henter jeg hende efter skole, også laver vi forskellige ting. Nogle gange tager vi i centret og spiser en is, shopper lidt hvis der er noget hun mangler, tager i zoo et par timer osv. Nogle gange har hun en veninde med hjem og lege eller vi tager i legeland. Thea syntes det er helt fint at alberte holder en fridag, mens hun ska i skole og børnehave bagefter, fordi hun jo godt ved at hun så holder en fridag en anden dag.
Alberte er lige startet i børnehave og hun ved jo ik at thea holder fri, så hun føler sig ik snydt. Vi var i Legoland den anden dag, hvor vi prøvede alle de ting hun gerne ville, rigtig mange gange. Det ville thea ik ha syntes var så sjovt, da alberte faktisk ka li de lidt vilder ting, selvom hun er mindre.
Alberet har et helt andet og "hurtiger" tempo end thea. Thea er mere til en tur i centret, hvor alberte er mere en rende rundt og lave vilde ting pige. Vh stine
Anmeld
Citér