Fustreret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2015

Tutter92

Du kan også give ham noget sveskemos. Det gav jeg ofte til min søn da han startede på grød.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Armen altså 

jeg tager op i morgen og køber nogen grønsager 

Hvis han har problemer med maven, er det altså heller ikke en god idé at starte på fast føde når han er 4 mdr. Det bedste er at vente til 6 mdr. (uanset om der er maveproblemer eller ej).

Anmeld Citér

13. juni 2015

Skouboe

Begge mine børn har fået special MME pga refluks, og det er kendt for at give forstoppelse, så vi kender også turen alt for godt. 

vi fik at vide af lægen at lactulose gives inden hvert måltid, og man skruer gradvist op med 1/4 el 1/2 ml ved hvert indtil afføringen er fin. Så skruer man ned med samme frekvens, og hvis den på noget tidspunkt begynder at blive hård igen skruer man op igen.

og fast føde kan gøre det værre, så jeg ville ikke begynde på det endnu, hvis jeg var dig.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Har ingen erfaring med forstoppelse, men har også hørt at hvis man skal give det fast, skal det være movicol junior, da det ikke skader tarmen på sigt som andre afføringsmidler. 

Til gengæld har jeg rig erfaring med at kæmpe mod systemet og få lægerne til at lytte - og det er mega svært, man skal virkelig stole på sin mave fornemmelse og slå i bordet. Forklar din læge at du er ved at gå ned med stress pga hele situationen, så kan det være de begynder at kigge på problemet - for ja, forstoppelse i sig selv hos flaskebørn er ikke noget de anser som specielt problematisk.

gør klar til kamp - gå ned til lægen og sig du ikke går igen førend han har foretaget sig et eller andet!

Anmeld Citér

13. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Han får grøn allomin det hjælper desværre heller ikke 

Min pige fik også syrnet allomin, uden den ønskede effekt, så vi skiftede over til Arla baby and me, med rigtig god effekt. Allerede dagen efter kom der regelmæssig afføring.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Malene76

Må jeg på det varmeste anbefale en kranio sekral massør. 

Vi havde vores søn afsted til 3-4 behandlinger da han var ca. 3 måneder. Han skreg meget og var forstoppet. Han var flaskebarn. Allerede efter kun 1 behandling var det kæmpe positiv forskel. Hun behandlede for forstoppelse og konstaterede han var skæv i nakken og i bækkenet. Behandlingen virkede og vi fik ro og en gladere baby  

Vi prøvede også zoneterapi, det virkede kun mens vi fik behandlingerne. 

Håber I finder en løsning. Hvis du bor i nærheden af Silkeborg så kan du få navnet på vores behandler. Hun er vildt fantastisk. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.