Du er ikke en dårlig mor- du er en ked af det mor der vil gøre alt for din søn og det er svært når det er ude af dine hænder.
Jeg har en søn med kronisk forstoppelse,ha er nu 17 og får dagligt movicol.
Jeg ved helt ærligt ikke om det må gives til så små børn,men der er en variant der hedder junior. Måske du kunne spørge din læge?
Min har fået det siden han var 3 år og det er genialt fordi det ikke tager væske fra kroppen + at det ikke gør tarmene sløve.
Da min søn for første gang i hans liv kunne komme af med aff uden smerter lignede han en der havde fået en mill . Hans ansigt gik fra at være anspændt med lukkede øjne til at hans øjne blev spærret helt op.
Jeg tudede af glæde,for der er ikke noget værre end at ens barn har ondt og man intet kan gøre
Håber din søn får den rette hjælp ,så du kan prøve at have en glad baby. Og igen du er ikke en dårlig mor.Babygråd er "lavet" for at vi skal reagere og få det til at stoppe,og når man ikke kan det så frigives der masser af stresshormoner så det er klart hvorfor du er på vej ned i et sort hul du er jo stresset og kørt helt ud i tovene med mdr af gråd.
Du får lige et kæmpe kram fra en der godt kan huske magteløsheden over at man så gerne vil hjælpe sit barn og man kan bare ikke.
Anmeld
Citér