Anonym skriver:
Hej
da min søn blev født for 4 måneder siden var alt godt og alle var lykkelige .
Kort efter starter hans mave problemer som gøre han presser 24/7 uden at overdrive og så meget han får navle brok .
Jeg snakker med min sp som bare sige vi skal give det noget tid , tiden går og går han bliver mer og mere utilpas fordi han hele tiden skal presse . Han sover rigtig dårligt spise dårligt . Og der går halvanden dag i mellem hver afførning og han får flaske så de skal i ha afførning hver dag . En dag går de to dage før så vi ringer 1813 de siger vi skal komme hen på børne modtagelsen . Hvor de sprøjter saltvand i hans numse så det står ud . De siger vi skal blive ved med at give laktolose . Men det gør stadig ikke han kommer af med sin afførning. Jeg finder så ud af det hjælpe og trykker forsigtig med et termometer i hans numse så kommer det hele ud . Overig alt det her kommer aften kolik som bare gør han skriger og skriger og skriger og vi kan ingen ting gøre for at han bliver glad igen før kl bliver 23 om aften har aldrig prøvet noget så hårdt i hele mit liv ! At se min lille baby græde så ulykkeligt og jeg kan ingen ting gøre . Men heldigvis slutterr aften kolikken ca når de er 3 måder . Så det er over stået nu 
men hans mave er ikke blevet bedre jeg giver ham stadig laktolose hverdag 4 ml og aften det gør okke hans afførning særlig meget tyndere. Og skal stadig hjælpe ham med et termometer og er sikker på der er noget galt med hans mave og der er bare ikke nogen der vil tage mig seriøst så jeg tog op til min egen læge igen igen og betyde at græde og sige i bliver nød til at sende mig videre til nogen DR kan tjekke ham og ikke bare trykke ham på maven og sige alt det okay ud ! Vi har så fået til tid på hospitalet i denne mdr det tog mig 4 mdr at få min læge til at bestille den tid ! Så jeg glæde mig til at få en til at tjekke ham ordenligt og finde ud af om han fejler noget ,
Jeg er ved at gå ned med flaget jeg har altid tid en rigtig utilfreds og ked af det søn ved ikke hvad jeg skal gøre . Jeg føler mig som den dårligste mor og tænker det er så ondt han skal ha mig som mor når jeg ikke kan hjælpe ham og som altid er rigtigt fustreret , og han kan ike gøre for han har ondt i maven
ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her . Men havde bare brug for at komme ud med det
Der er desværre rigtig mange flaskebørn der får forstoppelse. Jeg har ikke andre gode råd end dem der allerede er givet, men vil gerne lige tilføje at:
Når I starter på fast føde, så skal I være meget opmærksomme på hvad I giver ham. I må endelig ikke give ham meget stivelsesholdig kost, som de mest almindelige former for startmad er: Langt de fleste typer grød, kartofler, ris. Start med grønsagsmos som f.eks blomkål, gulerod, pastinak, broccoli. Hirsegrød skulle vist også være OK. Men grønsagsmos UDEN kartoffel er det bedste.
Jeg håber at jeres søn snart får det bedre. 
Anmeld
Citér