Sjove ting børn siger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.330 visninger
22 svar
114 synes godt om
9. juni 2015

Sprit25

Nåh tøser

inspireret af en tråd fra min mave kom med jeres børns guldkorn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte er lige begyndt i børnehave, og er endelig begyndt at snakke i sætninger...

Her den anden dag kommer hun løbende hen til mig og siger "Mor vær stille, jeg snakker til dig" jeg svare ok hva siger du til mig?? Hvortil hun svarede "JEG SNAKKER TIL DIG"  hvorefter hun vendte rundt og løb hen og legede igen. En sætning hun har lært i børnehaven og som lige sku prøves af. Syntes den var lidt sød.

Thea var ik ret gammel inden hun begyndte at snakke. En dag vi var ude og gå så vi både køer og sener en gravko. Først snakkede vi lidt om hva koen sige. Thea svare helt korrekt og siger MUUHH. Da vi så sener ser gravkoen siger thea gravko, jeg siger ja. Og hva siger gravkoen så. Thea tænker lige over det i 2sek hvorefter hun svare MUUHHHH... Vh stine

Anmeld Citér

9. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

så skal i da lige have min søns historie fra børnehaven i morgen.

pædagogen spørger Theo min søn og han vil med i skoven og se efter dådyr.

Theo skriger nærmest ja.

og flyver ud for at tage overtøj på.

på vejen råber han.

mor vi skal i skoven og se store små dyr.

Anmeld Citér

9. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
StineW79 skriver:

Alberte er lige begyndt i børnehave, og er endelig begyndt at snakke i sætninger...

Her den anden dag kommer hun løbende hen til mig og siger "Mor vær stille, jeg snakker til dig" jeg svare ok hva siger du til mig?? Hvortil hun svarede "JEG SNAKKER TIL DIG"  hvorefter hun vendte rundt og løb hen og legede igen. En sætning hun har lært i børnehaven og som lige sku prøves af. Syntes den var lidt sød.

Thea var ik ret gammel inden hun begyndte at snakke. En dag vi var ude og gå så vi både køer og sener en gravko. Først snakkede vi lidt om hva koen sige. Thea svare helt korrekt og siger MUUHH. Da vi så sener ser gravkoen siger thea gravko, jeg siger ja. Og hva siger gravkoen så. Thea tænker lige over det i 2sek hvorefter hun svare MUUHHHH... Vh stine

ha ha hvor sødt

Anmeld Citér

9. juni 2015

Bshizzle

En dag under aftensmaden, hvor vores den mindste på 3 år fyrer en sætning af som jeg ikke lige havde forventet ville komme.. 

Nicolai: "ÅÅÅRRH NEJ!!!! MOOR??!!!!"

Mig: "Ja?! Hvad er der galt??"

Nicolai: "Jeg har glemt noget........"

Mig: "Okay? Hvad er det?"

Nicolai: "HVOR ER ALLE MINE BØRN?????". 

-----------------------

Bestemt dreng?! 

Mig: "Skatter?... Har du husket......"

Nicolai: "MOR??? Jeg er IKKE 'Skatter'!!! Jeg er jo bare Nicolai"  

-----------------------

Igår aftes hvor min Svigermor (Farmor) var på besøg..

Nicolai: "Mor?".... 

Mig: "Ja?"

Nicolai: " Jeg har små bitte babs-si-nutter.... Og du har kæmpe store babs-si-nutter hængende!" 

....svigermor fik hurtigt kaffen galt i halsen af grin!! 

-------------------------

En lille snak med Nicolai om hans fremtidsplan når han blir voksen 

Mig: "Nicolai? Hvad skal du være når du blir voksen?"

Nicolai: " Brandmand ligesom Far!!!"

Mig: "Okay? " 

Nicolai: " Men du må godt komme med Mor! Du kan sidde ovenpå Brandbilen og sige ' Wriiiiiiiwww wriiiiiiiiwww wriiiiiiiiiiiiwww'

'

Anmeld Citér

9. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter på 3 år havde fået et mærke på hånden og kommer ind til mig og siger "Se mor. Det bløder, der kommer bare ikke noget blod ud." 

I slutningen af Marts i år blev hun også ble fri om dagen og hun var så stolt! Så stolt at den stakkels gamle dame i Netto fik sig et grin med på vejen. Ida valgte nemlig at råbe "JEG BRUGER IKKE BLE MERE, SE!" mens tøsen hiver bukser og trusser ned for at vise hvor dygtig hun er... 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Sprit25

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Min datter på 3 år havde fået et mærke på hånden og kommer ind til mig og siger "Se mor. Det bløder, der kommer bare ikke noget blod ud." 

I slutningen af Marts i år blev hun også ble fri om dagen og hun var så stolt! Så stolt at den stakkels gamle dame i Netto fik sig et grin med på vejen. Ida valgte nemlig at råbe "JEG BRUGER IKKE BLE MERE, SE!" mens tøsen hiver bukser og trusser ned for at vise hvor dygtig hun er... 

Haha fuck den er god!!! Kan lige høre

det!!!

Anmeld Citér

9. juni 2015

FruStolpe

Sprit25 skriver:

Nåh tøser

inspireret af en tråd fra min mave kom med jeres børns guldkorn

Min store pige på 4 skulle ride får 2.gang i søndags.  Jeg står og skal rense hove på ponyen da hun udbryder

- moar, børster du ponyen poter 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Gabriel

Min lillesøster var god. Da hun havde set Aladin for første gang og skulle med bussen til børnehave dagen efter, havde buschaufføren turban på og hun udbryder højt og klart "se mor! det er Aladin der kører bussen!" . 

Da hun kom hjem og havde fået en kæmpe plet på låret spurgte min mor hvad hun havde lavet. Det vidste hun ikke lige. Et kkvarter efter kom hun stolt tilbage og meddelte at pletten nu var væk. Hun havde flot brugt en saks til at fjerne skidtet, så der i stedet vvar et stort hul! 

Da vores fætter skulle i skole var hun 3 år. Da vi skal se min fætters nye skoletaske fortæller hun stolt at hun også har en skoletaske (hendes børnehave rygsæk). Min moster smiler og siger du skal da ikk i skole, du er bare en lille lort (hun er pædagog og kunne have bidt tungen af sig selv efter den sætning) . Min søsters svar: "jeg er ikk en lille lort, jeg er en stor lort!" Haha

Der var mange gode. Desværre forsvinder de med alderen...  .

Da jeg arbejdede i vuggestue, fik en toårig dreng noget i hovedet og udbrød "Av for satan lige i min knold" mens han tog sig til hovedet og kiggede rundt med rynkede bryn!  

Anmeld Citér

9. juni 2015

IT-nørd

Freya på snart 4 ville gerne have en fridag i sidste uge, så hun forsøgte at finde gode forklaringer på, hvorfor hun ikke skulle i børnehave den dag. Den sjoveste er denne:

Freya: "Jeg vil ikke i børnehave i dag, fordi alle børn griner ad mig"

Mig: "Hvorfor griner de ad dig?"

Freya: "Fordi jeg er sjov" 

Hun kunne faktisk selv se det sjove i sit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.