Bestemmer man selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

GrønStjerne

karivinc skriver:

København.

Ok, jeg har fået ks på Hvidovre 2 gange, det lyder mere end mærkeligt at hun bare har sagt nej, og at "det må du selv betale". Det kan man jo ikke engang, da ks foregår i offentligt regi, så det er ikke engang muligt. (Udover at du jo sådan set betaler det via din skat, nå men det er en sidebemærkning).

Jeg synes at du skal ringe til din jm ordning og snakke med dem, og hvis du virkelig insisterer på at du vil gerne have ks, så får man det såvidt jeg ved. Du kan i hvert fald godt få en ordentlig samtale om det. Selvfølgelig skal du være ordenligt oplyst om hvad du går ind til, men en affejning tjener ikke noget formål.

Bed om at blive visiteret til en lægesamtale om kejsersnit for det ønsker du.

Og da jeg fik min sidste i august sidste år ved ks, skulle hende der skulle ind efter mig have det "på mors ønske", så det KAN lade sig gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Bare et lille pip herfra.. Jeg fik kejsersnit for et par måneder siden, og det er altså ikke "den nemme løsning" som nogen går og tror. Det er en stor operation, og kroppen går i chok bagefter. Der er væsentlig forhøjet risiko for komplikationer for både mor og barn, og jo - Det gør altså stadig ondt! Jeg vil ikke ønske et kejsersnit for min værste fjende, hvis der ikke var en medicinsk grund til at det faktisk er nødvendigt.

Jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at føde vaginalt denne gang, og jeg er så ulykkelig over at det ikke ville lykkes. Jeg vil også forsøge den vaginale fødsel næste gang, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre. Kejsersnit bør så vidt muligt være sidste udvej. Det er ikke en skovtur.. 

Helt enig med dig , fik selv kejsersnit for 2 måneder siden det er bestemt ikke lykken har stadig ømhed idag i der hvis jeg overbelaster mig. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

karivinc

Mom2Two skriver:

I bund og grund - ja... Jeg sagde med min første fra start af, a jeg på ingen måde a ønskede a føde naturligt, og det er et valg jeg aldrig har fortrudt ... Men, nu endte begge mine graviditeter i akutte kejsersnit, jeg er gravid igen, og jeg ska ha kejsersnit om 24 dage ...

Hvad er din grund for ikke at ville føde naturligt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.