Bestemmer man selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

Anonym

de kan ikke tvinge dig MEN du skal være stært for de vil i den grad forsøge at skræmme dig på alle måder til at føde normalt.

Ved min første bad jeg om KS men nåede at føde normalt. Dette var helt skrækindjagende for mig og fik en depri af det.

Ved nr. 2 hold jeg igen fast i KS og fik det denne gang. Det er det allerbedste jeg har gjort for mig selv.. Men er da direkte blevet kaldt dårlig mor af lægerne Heldigvis havde jeg min mand til støtte, ellers havde de nok vundet. 

dog NÅR man først har fået det igennem så er alle søde og rare. På selve dagen hører man ikke for det...

Så du skal være ypper stærk og have sat dig grundigt ind i det inden du overhoved nævner det for JM. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

migxher

Og jeg tror faktisk ikke at der er nogen privat hospitaler der tilbyder kejsersnit, så jeg tror ikke engang at man kan betale sig til det. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

GrønStjerne

Det kommer også an på hvad region du bor i hvor "let" det er at få det ene eller det andet. Der er nogle hospitaler hvor de har meget lav rate af ks, og nogle hvor de har en del flere.

Hvad er det du ønsker?

Anmeld Citér

9. juni 2016

Chellie

Bare et lille pip herfra.. Jeg fik kejsersnit for et par måneder siden, og det er altså ikke "den nemme løsning" som nogen går og tror. Det er en stor operation, og kroppen går i chok bagefter. Der er væsentlig forhøjet risiko for komplikationer for både mor og barn, og jo - Det gør altså stadig ondt! Jeg vil ikke ønske et kejsersnit for min værste fjende, hvis der ikke var en medicinsk grund til at det faktisk er nødvendigt.

Jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at føde vaginalt denne gang, og jeg er så ulykkelig over at det ikke ville lykkes. Jeg vil også forsøge den vaginale fødsel næste gang, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre. Kejsersnit bør så vidt muligt være sidste udvej. Det er ikke en skovtur.. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

ErDetSnartNU

lillespir26 skriver:

Nej det gør man ikke min fødsels læge sagde at hvis jeg gik i fødsel før tid skulle jeg føde normalt hvor min spic læge sagde at der ingen tale var om at jeg måtte føde normalt så fik pks 9 dage før tid 

Hvad er en spic læge? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

ErDetSnartNU

karivinc skriver:

Min jordmoder sagde, at jeg selv måtte betale, hvis jeg ville have et kejsersnit, og da pengene ikke var til det, måtte jeg føde vaginalt.

Bestemmer man virkelig selv?

Det er vel også fair nok, hvis man selv skal betale for en unødvendig operation? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

karivinc

ErDetSnartNU skriver:

Det er vel også fair nok, hvis man selv skal betale for en unødvendig operation? 

I og med at jeg er skatteyder samt havde en god grund til ikke at ville føde vaginalt, synes jeg egentlig ikke, at det er fair.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Mom2Two

Bestemmer man selv om man vil føde naturligt eller have et kejsersnit?

I bund og grund - ja... Jeg sagde med min første fra start af, a jeg på ingen måde a ønskede a føde naturligt, og det er et valg jeg aldrig har fortrudt ... Men, nu endte begge mine graviditeter i akutte kejsersnit, jeg er gravid igen, og jeg ska ha kejsersnit om 24 dage ...

Anmeld Citér

9. juni 2016

GrønStjerne

karivinc skriver:

Min jordmoder sagde, at jeg selv måtte betale, hvis jeg ville have et kejsersnit, og da pengene ikke var til det, måtte jeg føde vaginalt.

Bestemmer man virkelig selv?

Det der lyder godt nok som en fæl besked. Det ville jeg tjekke op på. Hvad region kommer du fra?

Anmeld Citér

9. juni 2016

karivinc

GrønStjerne skriver:

Det der lyder godt nok som en fæl besked. Det ville jeg tjekke op på. Hvad region kommer du fra?

København.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.