Hvor billigt kan det gøres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeanne skriver:

Vi brugte vel 5-6000 i alt. Købte en startpakke med barnevogn, madras, puslepude og seng hos tøjbamsen.dk.  Ved ikke om de stadig har det, men du kan jo altid kigge  og vores puslebord var hjemmelavet med en plade, der kunne lægges på sengen. 

Kan se man stadig kan købe en trille startpakke

Sorry, forkert citeret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

An&Jo

Mullesmith skriver:

Ej hvor smart at leje autostolen  jeg bor i Biersted i Nordjylland så må nok finde noget tættere på  vi skal ikke kende kønnet før fødsel selvfølgelig  jeg er overhovedet ikke ret langt, kun lige testet positiv, men søger inspiration til at gøre det hele så billigt som muligt 

Når nu du er fra biersted, så burde du søge under den lukkede gruppe på facebook der hedder sommerdamer, der er vi nogle stykker der mødes indimellem.. vi bor nemlig alle i Nordjylland �� 

Anmeld Citér

31. maj 2015

FruStolpe

Mullesmith skriver:

Jeg tror ikke der er mange der har været i uheld så det tør jeg godt købe brugt, bare den ser fin ud og der ikke er noget i stykker, de kan fåes virkelig billig brugt. 

Hellere en godt testet brugt stol end en billig ny, hvor sikkerheden er tvivlsom 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Sitrani

Mullesmith skriver:

hej jeg har tænkt mig at gøre projekt baby så billigt som overhovedet mulig, altså købe alle de størrer ting brugt og lade være med fx. At købe babyalarm og kravlegård og andre ting der kan undværes. Hvor meget har i brugt på babyudstyr sådan rundt regnet? Og synes i også at der findes ufatteligt mange unødvendige ting til baby? Hvad SKAL man have og hvad er unødvendigt? 

Man kan sagtens gøre det billigere! Som du selv skriver så kan man sagtens købe ting brugt... tøj, seng, barnevogn osv. Jeg ville dog købe madrasser fra ny... der samler sig meget skidt og støv fra forrige hjem, og synes trods alt en lille ny skal ligge på en madras uden alt muligt fra et andet barn.... vi var så heldige at min svigermor betalte for ny barnevogn men ellers har vi også købt meget brugt 

Anmeld Citér

31. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mullesmith skriver:

hej jeg har tænkt mig at gøre projekt baby så billigt som overhovedet mulig, altså købe alle de størrer ting brugt og lade være med fx. At købe babyalarm og kravlegård og andre ting der kan undværes. Hvor meget har i brugt på babyudstyr sådan rundt regnet? Og synes i også at der findes ufatteligt mange unødvendige ting til baby? Hvad SKAL man have og hvad er unødvendigt? 

min søster har i vores lokale mødrehjælp lige købt.

tremmeseng og madras, puslebord, skråstol til 300 kr.

Anmeld Citér

31. maj 2015

Mullesmith

Sitrani skriver:

Man kan sagtens gøre det billigere! Som du selv skriver så kan man sagtens købe ting brugt... tøj, seng, barnevogn osv. Jeg ville dog købe madrasser fra ny... der samler sig meget skidt og støv fra forrige hjem, og synes trods alt en lille ny skal ligge på en madras uden alt muligt fra et andet barn.... vi var så heldige at min svigermor betalte for ny barnevogn men ellers har vi også købt meget brugt 

Ja jeg tænker også at det eneste nye jeg vil købe er madrasser, det kan man heldigvis få nogenlunde billigt hvis man finder på tilbud og i ikea til tremmesengen. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Mullesmith

hannetheis skriver:

min søster har i vores lokale mødrehjælp lige købt.

tremmeseng og madras, puslebord, skråstol til 300 kr.

Hold da op billigt 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Mullesmith

Hvor meget tøj og stofbleer er nødvendigt? Jeg kan slet ikke huske ser fra første gang, der var jo også to, så det hele gik så stærkt, har total glemt det 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Klumpe-dumpe

Mullesmith skriver:

Hvor meget tøj og stofbleer er nødvendigt? Jeg kan slet ikke huske ser fra første gang, der var jo også to, så det hele gik så stærkt, har total glemt det 

I Aalborg er der en mødrehjælp butik. 

Mht tøj og stofbleer tænker jeg det kommer an på barnet. Om det er et gylpebarn (som min datter der kastede op efter hvert måltid, og skulle havde alt skifter fra inderst til yderst) 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mum33

Tror vi fik alt undtagen barnevogn. Folk har så meget til at stå de ikke bruger, og mange giver det gerne væk spørg på fb ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.