Har du noglesinde brugt en sutteflaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Meget simpelt.. 

Jeg er gravid, og har simpelthen forelskedet mig dybt i den smukkeste sutteflaske. Men er her som første gangs gravid, blevet i tvivl.. Er det overhovede alle som bruger en sutterflaske? 

Den er nemlig ret dyr, så jeg gider ikke investere i den, hvis nu det ikke er sikkert jeg får den brugt! (:

jeg har stemt ja... da jeg kun kunne amme min datter i 3 uger...

men til gengæld ammede jeg hendes storebror i 14 mdr.... jeg fik dog nogle blødende sår på brysterne og måtte ikke amme i et par uger, så vi prøvede med flaske - men han skreg som en stukken gris og ville i hver fald  ikke have flasken, så vi måtte give ham det i små plast snapseglas... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Meget simpelt.. 

Jeg er gravid, og har simpelthen forelskedet mig dybt i den smukkeste sutteflaske. Men er her som første gangs gravid, blevet i tvivl.. Er det overhovede alle som bruger en sutterflaske? 

Den er nemlig ret dyr, så jeg gider ikke investere i den, hvis nu det ikke er sikkert jeg får den brugt! (:

Nej. Vi købte en flaske og en brystpumpe så jeg kunne malke ud, men jeg var helt sikker på at jeg skulle amme. Brystpumpen kom aldrig i brug. Vi prøvede at putte vand i flasken (min søn har nok været 9 mdr.) men han nægtede at tage den.

du kan sagtens risikere at det er penge ud af vinduet :-)

Anmeld Citér

27. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi brugte den et par gange i de første par uger, hvor hun skreg og skreg og vi ville være sikre på hun var mæt nok. Hun blev aldrig flaskevand og ville senere slet ikke tage den. Det er nok fint at have en liggende, men ville ikke købe en der var alt for dyr. Vi fik vires gratis fra Matas' babypakke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.