Har du noglesinde brugt en sutteflaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du brugt en sutteflaske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.037 visninger
22 svar
11 synes godt om
27. maj 2015

Anonym trådstarter

Meget simpelt.. 

Har du noglesinde brugt en sutteflaske? 

Jeg er gravid, og har simpelthen forelskedet mig dybt i den smukkeste sutteflaske. Men er her som første gangs gravid, blevet i tvivl.. Er det overhovede alle som bruger en sutterflaske? 

Den er nemlig ret dyr, så jeg gider ikke investere i den, hvis nu det ikke er sikkert jeg får den brugt! (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Trine89

Jeg kunne desværre kun amme de første par mdr., så vores datter blev flaske barn. så vi endte alligevel med at have en del flasker  

Om du skal investere i en syntes jeg er en god idé, så har man hvis man pludselig står onsdag aften kl 23 og baby ikke vil tage bryst. men jeg ville nok bare købe en "billig". 

Men ellers tror jeg egentlig de fleste bruger det med tiden. 
Jeg kender flere som bruger til at have vand med tur når barnet stadig er lille. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg kunne desværre kun amme de første par mdr., så vores datter blev flaske barn. så vi endte alligevel med at have en del flasker  

Om du skal investere i en syntes jeg er en god idé, så har man hvis man pludselig står onsdag aften kl 23 og baby ikke vil tage bryst. men jeg ville nok bare købe en "billig". 

Men ellers tror jeg egentlig de fleste bruger det med tiden. 
Jeg kender flere som bruger til at have vand med tur når barnet stadig er lille. 

Okay, og hvor smart det med vand!  - ved du ca. hvor gamle de har været når de har haft vand med i flasken?

Anmeld Citér

27. maj 2015

Sujan

Har 2 børn og aldrig brugt sutteflaske..

jeg har ammet og derefter givet alm. mad. Min mindste datter er nu 8 mdr. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Abracadabra

Mine døtre var ammefanatiske. Og ville først have flaske efter 8 mdr., hvor de ligeså godt kunne bruge kop. 

Til min fødselsforberedelse sagde jordemoderen, at hvis man havde en flaske før fødslen, var risikoen for at miste amningen større. Det kan jo skyldes tusind ting, men hvis man ikke har en flaske, så bliver man jo ved med at lægge til, indtil der er mælk... Don't know. Jeg klarede mig med, hvad jeg fik i gratispakkerne (de afviste jo gang på gang). 

Anmeld Citér

27. maj 2015

female

Selv om vores datter kun fik brystmælk til hun var næsten 6 mdr. havde jeg stadig "brug for" en sutteflaske. Hvis jeg skulle hjemmefra nogle timer uden barn, malkede jeg ud i en sutteflaske og så kunne faderen eller hvem der nu passede hende give mad. Jeg satte "brug for" i citationstegn for det var jo ikke strengt nødvendigt, at jeg tog afsted uden barn, men jeg synes det var rart nogle gange bare få et par timer ude før sig selv.

Anmeld Citér

27. maj 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg supplerede med nr. 1 og ammede i 3 mdr. med nr. 2. Begge har fået flaske.

Når det så er sagt ville jeg aldrig købe en flaske fordi den var pæn. Flasken skal være brugbar og anvendelig til babyen

Anmeld Citér

27. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi havde også nogle liggende. Men det var måske 1-2 flasker, og heldigt vi havde dem, for min amning stoppede i hellige dage  

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke investere i en dyr flaske, for det kan være du aldrig får brug for den. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Trine89

Anonym skriver:

Okay, og hvor smart det med vand!  - ved du ca. hvor gamle de har været når de har haft vand med i flasken?

Jamen ca. fra 6 mdr alderen, hvor der også begynder at komme mere alm. mad ind over. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Bebsen

Jeg ammede til han var 6 måneder, derfra blev det flaske... 

Er jeg den eneste der er nysgerrig efter at se den smukke flaske? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.