Har du noglesinde brugt en sutteflaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

Hike

Mine har aldrig ville tage flaske.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

StephanieNajim

Jeg har ammet alle mine 3 børn, ammer stadig de 2 mindste ♡ Men jeg har brugt sutteflaske til vand hvis vi har været ude, så du kan sagtens få den brugt selvom du ammer ☺

Jeg kunne også godt tænke mig at se den smukke flaske, har du et billede? ☺ 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg har brugt ved min amme-pige og bruger også flaske nu selvom jeg ammer. Det er handy hvis man har brug for at være væk i mere end 1 time, og så også til vand - det må de gerne få også når de er helt små hvis det er meget varmt (selvfølgelig sterilt).

Men ja, kig på om det er en god flaske for barnet (fx anti-kolik) fremfor om den er pæn at se på. Tilslutter mig koret om at se et billede af denne vidunder flaske!

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Meget simpelt.. 

Jeg er gravid, og har simpelthen forelskedet mig dybt i den smukkeste sutteflaske. Men er her som første gangs gravid, blevet i tvivl.. Er det overhovede alle som bruger en sutterflaske? 

Den er nemlig ret dyr, så jeg gider ikke investere i den, hvis nu det ikke er sikkert jeg får den brugt! (:

Jeg har sagt ja. Vores datter var 4 dage gammel da hub røg på flasken. Amningen kom aldrig op at kører. Og jeg ved jeg skulle give tid men det fungerede ikke og jeg græd gennem hver amning. 

Ved næste barn har jeg allerede bestemt at det får flaske med det samme. Jeg føler ikke for at starte med amning. 

Det skal siges vi ikke havde flasker hjemme fra før fødslen. Blev først købt da jeg tog besæutningen

Anmeld Citér

27. maj 2015

Benjamins'mor

Jeg kunne ikke amme første gang og valgte det helt fra anden gang, så vi har brugt sutteflasker.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Dorthe1986

Nej jeg ammede. Dog havde jeg da en sutteflaske men den blev aldrig brugt. Jeg var altid hos min søn og da han begyndte på skemad ja der ammede Jeg stadig ved siden af. Og ellers brugte vi en kop. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

JH12

Min datter vil slet ikke have sutte flaske, lige meget hvad vi kom i.. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

MysteriousAngel

Ork ja. Ellers havde jeg jo aldrig kunnet forlade huset 

Anmeld Citér

27. maj 2015

lineog4

FMin første ville overhovedet ikke have sådan en tingest i munden hverken sutteflaske eller sut  

nummer 3 endte med at blive flaskebarn grundet kort tungebånd som ikke lige kunne klippes

nummer 4 ham ammede jeg, men da jeg gerne ville kunne gå ud med de store fra han var 4 mnd så introducerede vi flasken som en mulighed, men havde vist kun en og det var sjældent den kom i brug.

jeg ville ikke vælge flasker efter udseende men ud fra funktionaliteten. Hvilken flaske har det bedste suttehoved, kan der købes forskellige suttehoveder med forskellige huller fx. Hvordan er den i forhold til at sluge luft osv.

og ja så ville jeg nok ikke købe en før fødslen hvis min intention var at amme. Plus her er der altid en fakta åben og fra 8 - 21 og ellers døgn netto til kl 24. Så skulle det gå helt galt ville vi altid kunne skaffe en flaske 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Meget simpelt.. 

Jeg er gravid, og har simpelthen forelskedet mig dybt i den smukkeste sutteflaske. Men er her som første gangs gravid, blevet i tvivl.. Er det overhovede alle som bruger en sutterflaske? 

Den er nemlig ret dyr, så jeg gider ikke investere i den, hvis nu det ikke er sikkert jeg får den brugt! (:

Ammede udelukkende, men da det var sommer havde jeg en til vand ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.