elb1210 skriver:
Ja tror også det er rigtigt vigtigt. Vil også gerne give mine børn nogle ting og oplevelser i livet.
Spændende i skal i banken i morgen, vil gerne hører hvad det ender med 
Og børn koster, måske ikke som bankerne budgetterer med, men alligevel. En stor del af min løn går til ungerne, ikke fordi de går med mærketøj og lignende, og ikke kun pga institutioner. Men fordi de går til noget, de skal have lommepenge (for at begrænse hvor mange penge der kommer ud af min pung), skoene og støvlerne skal jo købes, overtøj om vinteren gisp. Så vil vi gerne give dem oplevelser alla sagnlandet, bon bon land (Tivoli er slet ikke med i vores budget længere efter vi har fået 3), teater, biografen og rejser - med 3 børn så koster en tur i biffen tæt på 500 kr bare i billetter, give dem en is bliver hurtigt 100 kr (der er heldigvis tigeren med is til 10 kr) osv.
Ja det er skønt med huset og haven, men vores børn nyder nu også livet i lejligheden hvor to af dem må dele værelse. Og I skal jo også vurdere jeres prioriteringer, for det er de færreste pædagoger, lærere osv mellemlønnede der kan klare både det store dyre hus og rejser, oplevelser med 3-4 børn. Også fordi selvom ens udgifter er store så er det alene indkomsten der bestemmer om man kan få tilskud til diverse til, og hvis I begge er i arbejde så skal I betal fuld pris....
Anmeld
Citér