Æv æv æv !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

SofiaMik

jeg har haft stor glæde af p ring, mens jeg kunne tåle det altså  det er nemt og sikkert at bruge.

nu bruger jeg pessar, da vi er nået til at det og kondom er det eneste jeg kan tåle, - nu er jeg jo så gravid med det sidste batn, pg vil steriliseres når alt forhåbentlig er godt overstået

Hvad bruger du af creme på den?  Mit apotek sagde nemlig at den sæddræbende creme var blevet taget af marked pga forbud og man kun kunne få noget der gør miljøet mere surt for sædceller og anbefalede mig kraftigt anden prævention. Så vi er på kondomer suk! 

P-ringen var rigtig god for mig men lægen siger at jeg pga risiko for blodpropper er for gammel til at få den øv øv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

charthys

SofiaMik skriver:

Hvad bruger du af creme på den?  Mit apotek sagde nemlig at den sæddræbende creme var blevet taget af marked pga forbud og man kun kunne få noget der gør miljøet mere surt for sædceller og anbefalede mig kraftigt anden prævention. Så vi er på kondomer suk! 

P-ringen var rigtig god for mig men lægen siger at jeg pga risiko for blodpropper er for gammel til at få den øv øv

jeg bruger sæddræbende crene, har aldrig haft problemer med at få det på apoteket.

men, selv med creme og brugt på den rigtige måde er det kun ca 85 '/. sikkert og ja, efter tre års brug af det er jeg da også blevet gravid nu på trods af pessar, så man kan diskutere om det er godt nok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.