Æv æv æv !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
21 svar
5 synes godt om
20. maj 2015

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har altid brugt kondom igennem vores fem år. Det blev vi trætte af. (Han kunne ikke få den op og jeg mistede lysten). 

Nu har jeg så haft p-stav i fire mdr. og laver ikke andet end at bløde, bløde og bløde... Enten små blødninger hver dag eller rigtig menstration HVER 18 dag og fem-seks dage frem... det vil sige jeg kun går 12 dagen uden at bløde som menstration men pletbløder konstant... Er såååå træt af det... 

Nu skal den ud. Men hvad pokker kan vi så bruge som prævention når jeg ikke må få østrogen... Og bryder mig ikke om spiral. 

Hvad er jeres erfaringer og hvad bruger i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Min mand og jeg har altid brugt kondom igennem vores fem år. Det blev vi trætte af. (Han kunne ikke få den op og jeg mistede lysten). 

Nu har jeg så haft p-stav i fire mdr. og laver ikke andet end at bløde, bløde og bløde... Enten små blødninger hver dag eller rigtig menstration HVER 18 dag og fem-seks dage frem... det vil sige jeg kun går 12 dagen uden at bløde som menstration men pletbløder konstant... Er såååå træt af det... 

Nu skal den ud. Men hvad pokker kan vi så bruge som prævention når jeg ikke må få østrogen... Og bryder mig ikke om spiral. 

Kunne p ring eller p sprøjte være en mulighed ? 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Kunne p ring eller p sprøjte være en mulighed ? 

Giver p-sprøjten ikke samme bivirkning ? 

Anmeld Citér

20. maj 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Giver p-sprøjten ikke samme bivirkning ? 

Det mener jeg ikke jeg hsr haft hørt. Ved bare p stav er lort og ikke særlig mange har haft gode oplevelser 

Anmeld Citér

20. maj 2015

jenny4

Hvordan I har de børn I gerne vil have, kunne det jo også være din mand der blev steriliseret?

Anmeld Citér

20. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Er nok ikke til meget hjælp her, for jeg aner det virkelig ikke. 

Pessar måske?

Jeg blødte mere eller mindre konstant med en hormon spiral (havde sammenlagt knap en måneds pause i blødning i de næsten 4 mdr jeg havde den, og længste pause var 1 uge). Og je har faktisk ikke været på noget prævention udover kondomer siden :/

Anmeld Citér

20. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Pessar.

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Er nok ikke til meget hjælp her, for jeg aner det virkelig ikke. 

Pessar måske?

Jeg blødte mere eller mindre konstant med en hormon spiral (havde sammenlagt knap en måneds pause i blødning i de næsten 4 mdr jeg havde den, og længste pause var 1 uge). Og je har faktisk ikke været på noget prævention udover kondomer siden :/

Tror det ender med det samme her. Nu skal vi på ferie om 3 uger og så kan jeg ikke engang komme i poolen. 

Tilbage til kondom.

Anmeld Citér

21. maj 2015

SandraXOXO

Hvis i er færdige med børn kan jeg anbefale at manden bliver steriliseret. Det er så nemt ikke at skulle tænke på præventation og fylde sin krop med alt muligt mærkeligt 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Vaya

P-ring og P-plaster giver tre uger uden mens helt som p-piller. Deres virkestoffer er dog som p-staven mere som mini-piller. Altså kun er hormon. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.