Tusind tak for jeres søde ord. Nixon er desværre stadig ikke kommet hjem, og jeg er så ked af det.
I formiddag har Sofie og jeg været på en gård, nogle af vores venner har købt (investering, landbrugsjord og sådan). Jeg har fået lov til at plukke alle de æbler jeg vil til min juiceproduktion.
På ejendommen er der simpelthen så mange æbletræer og de BUGNER, så grenene er ved at knække. Det er fuldstændig surrealistisk, så meget frugt der er i den have.
Alligevel kunne jeg ikke rigtig samle mig om at få fyldt spandene - synes hele tiden, jeg hørte Nixons halsbånd osv. - selvom ejendommen ligger 8 km. fra hvor vi bor.
Heldigvis lavede Sofie i bleen, efter at hun havde gnasket 4 æbler - så havde jeg en undskyldning for at køre hjem igen, for jeg havde jo ikke lige husket en ren ble osv.
Det blev alligevel til 10 kæmpe spande med æbler, og nu skal jeg så tage mig sammen og få dem skyllet og juicet. Kan bare ikke lade være med at glane ud af vinduerne hele tiden. Tænk hvis han lige dukkede op. Hvis han gør det, så bliver han gps-mærket lige på stedet. Jeg vil aldrig mere være så skæv af uvished, som jeg føler mig lige nu.
Håber I vil holde fingrene krydsede for, at han kommer hjem til os igen. Gerne i levende live.
- Helle
Anmeld