Jeg er simpelthen så ked af det - og rastløs (om Nixon).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Monica

For fanden Helle... Jeg føler med dig... Er den ikke kommet hjem her til morgen??? Den kan da ikke bare være væk...

Tanker fra Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Helle30

Tusind tak for jeres søde ord. Nixon er desværre stadig ikke kommet hjem, og jeg er så ked af det.
I formiddag har Sofie og jeg været på en gård, nogle af vores venner har købt (investering, landbrugsjord og sådan). Jeg har fået lov til at plukke alle de æbler jeg vil til min juiceproduktion.
På ejendommen er der simpelthen så mange æbletræer og de BUGNER, så grenene er ved at knække. Det er fuldstændig surrealistisk, så meget frugt der er i den have.
Alligevel kunne jeg ikke rigtig samle mig om at få fyldt spandene - synes hele tiden, jeg hørte Nixons halsbånd osv.  - selvom ejendommen ligger 8 km. fra hvor vi bor.
Heldigvis lavede Sofie i bleen, efter at hun havde gnasket 4 æbler - så havde jeg en undskyldning for at køre hjem igen, for jeg havde jo ikke lige husket en ren ble osv.
Det blev alligevel til 10 kæmpe spande med æbler, og nu skal jeg så tage mig sammen og få dem skyllet og juicet. Kan bare ikke lade være med at glane ud af vinduerne hele tiden. Tænk hvis han lige dukkede op. Hvis han gør det, så bliver han gps-mærket lige på stedet. Jeg vil aldrig mere være så skæv af uvished, som jeg føler mig lige nu.

Håber I vil holde fingrene krydsede for, at han kommer hjem til os igen. Gerne i levende live.

- Helle

Anmeld

13. september 2009

heaven

Helle30 skriver:

Tusind tak for jeres søde ord. Nixon er desværre stadig ikke kommet hjem, og jeg er så ked af det.
I formiddag har Sofie og jeg været på en gård, nogle af vores venner har købt (investering, landbrugsjord og sådan). Jeg har fået lov til at plukke alle de æbler jeg vil til min juiceproduktion.
På ejendommen er der simpelthen så mange æbletræer og de BUGNER, så grenene er ved at knække. Det er fuldstændig surrealistisk, så meget frugt der er i den have.
Alligevel kunne jeg ikke rigtig samle mig om at få fyldt spandene - synes hele tiden, jeg hørte Nixons halsbånd osv.  - selvom ejendommen ligger 8 km. fra hvor vi bor.
Heldigvis lavede Sofie i bleen, efter at hun havde gnasket 4 æbler - så havde jeg en undskyldning for at køre hjem igen, for jeg havde jo ikke lige husket en ren ble osv.
Det blev alligevel til 10 kæmpe spande med æbler, og nu skal jeg så tage mig sammen og få dem skyllet og juicet. Kan bare ikke lade være med at glane ud af vinduerne hele tiden. Tænk hvis han lige dukkede op. Hvis han gør det, så bliver han gps-mærket lige på stedet. Jeg vil aldrig mere være så skæv af uvished, som jeg føler mig lige nu.

Håber I vil holde fingrene krydsede for, at han kommer hjem til os igen. Gerne i levende live.

- Helle

ååårrrrhh Helle, nu er det sgu mig der sidder og hyler lidt!!!! har så ondt af jer, og håber virkelig at han snart kommer hjem, træt men i live!!! det er ikke til at holde ud, kender dig ikke engang, men jeg synes virkelig det er så træls for jer... du skal vide at jeg krydser alt hvad jeg kan!!! og jeg har tjekket flere gange siden jeg læste dit indlæg, så håber der snart kommer dejligt nyt!!!!

Jannie.

ps: ved godt det er træls, men har du ringet til dsb - nu i bor så tæt på banerne -  og hørt om der er nogen, der har påkørt en hund på "jeres" strækning??

Anmeld

13. september 2009

Helle30

Nu har jeg ringet til dsb, og den søde dame i kundeservice vil undersøge, om man registrerer påkørsler af hunde, hvis man ellers opdager, at man har påkørt én. Hun var glad for, at jeg ikke har lagt mig ud med en gåtur på skinnerne. Det er jo helt vildt ødelæggende for en chauffør at møde (eller tro han møder) en springer.
Nu har hun lovet at ringe tilbage. Hun har fået at vide, hvilken strækning der er tale om - og hun var i det hele taget meget indstillet på at hjælpe. Fortalte jo også, at jeg jo helst vil have min skønne hund hjem i live, men at jeg allerhelst vil have vished - også hvis han er kørt ned. Fint så - nu tuder jeg igen.

- Helle

Anmeld

13. september 2009

Helle30

Men det gør de ikke, sagde hun. - Registrererer det. Det er ofte mørkt og er det det ene eller det andet, de har ramt?
Nå, men så har jeg ihvertfald prøvet noget....

- Helle - sååå træt.

Anmeld

13. september 2009

heaven

Helle30 skriver:

Men det gør de ikke, sagde hun. - Registrererer det. Det er ofte mørkt og er det det ene eller det andet, de har ramt?
Nå, men så har jeg ihvertfald prøvet noget....

- Helle - sååå træt.

................. hvor jeg græder med dig. Kan så godt følge dig i at du gerne vil have vished, hvad den end måtte være. Jeg kan næsten ikke fortælle hvor meget jeg føler og håber med dig/jer......  hvis jeg kunne gav jeg dig gerne en pause fra tankerne, men det kan jeg jo ikke.... men jeg tænker på jer, og hååååber fortsat!!! han skal komme hjem, det her er jo ulideligt!!

Jannie - med vand i øjnene

Anmeld

13. september 2009

ivfmarie

åhhh stakkel stakkels Helle....

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive....men jeg føler dybt med jer, og håber at den slemme bisse kommer traskende ind på gårdspladsen med ømme ømme fusser lige om lidt!!

stort trøsteknus fra Marie

Anmeld

13. september 2009

Kaufie

Nejnejnej..... det er bare så forfærdentligt når de dumme(kære) kræ stikker af.....

Min hund da jeg boede hjemme løb efter en hanhund en enkelt gang - en fredag - og jeg var ude af mig selv hele weekenden. Mandag kommer min far hjem 10 min efter at være kørt på arbejde, han havde fundet Trine på hans arbejdsplads - et drivhus- hvor hun lå i noget af hans tøj, der lå i et skur udenfor. Om hun har kunnet lugte ham - tilfælde, eller hvad ved jeg ikke - gartneriet lå ca 2 km fra vores hjem.

Hun kunne ikke gå i flere dage efter- og troede hun var med hvalpe (hvilket hun ikke var) Men hun gjorde det aldrig igen.

Jeg håber virkelig for jer, at Nixon kommer hjem igen

Anmeld

13. september 2009

Ny mor

Åh, Helle, har lige læst mig igennem og håbede hele tiden på en positiv slutning.

Jeg har selv prøvet det for år tilbage, men hun kom heldigvis tilbage 2 dage efter...........medtaget men i live.....

Jeg håber stadig det bedste for jeres Nixon........jeg skal i allefald gerne lukke ham ind hvis han kommer forbi mit hus...........snøft, hvor jeg føler med jer...

Birgitte

Anmeld

14. september 2009

birgittemarie

Åh nej dog, Helle

Jeg sad også og læste i håb om en lykkelig slutning og vil bare kaste en håndfuld krydsede fingre efter jer nu.
Det er bare slet ikke sjovt, når de hanhunde laver springture.

Jeg håber virkelig, han dukker op i morgen tidlig, den frække Nixon.

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.