Jeg er simpelthen så ked af det - og rastløs (om Nixon).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Helle30

Ihh. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.
Vores dejlige sorte labra "Nixon" strøg igen i aftes afsted på tur.
Det har han gjort 100 vis af gange, og vi kvitterer hver gang med at låse døren, så han må vende hjem og sove i køkkengangen. Hver gang har er han kommet hjem og har set meget flov ud, når vi åbner døren til morgen.
Det samme skete i aftes, men der lå ikke nogen flov nixon på måtten, da jeg åbnede døren til morgen. - Og han har stadig ikke vist sig.
Jeg har brugt formiddagen på at køre rundt ved de lokale veje og op mod togskinnerne, som løber ca. 500 meter herfra. Vi har selvfølgelig ringet til politiet og fået ham opført som efterlyst, og derudover har jeg cyklet op til de steder, man kan komme til ved togskinnerne. Det ville selvfølgeligt ikke være sjovt at finde ham påkørt, men jeg vil hellere have vished. Men man kan bare ikke komme til ved skinnerne. Der er gravet dybe grøfter, og jeg vil jo heller ikke gøre nogen nervøs ved at rende rundt dér og ligne en "springer"
Stemningen er helt forkert herhjemme, for vi er jo sådan lidt i uvished - og vi går vel begge og forestiller os det værste. - Og hvad hvis han er blevet kidnappet - og hvad hvis han ligger et sted og er blevet ramt af en bil?
Ihh mand - jeg er helt færdig over det.
Hvis bare nogen ville ringe og fortælle, de var kommet til at køre ham ned - så ville vi da vide, hvad der er sket.

Nå - jeg måtte bare lige ud med det. Han er jo trods alt det eneste barn, vi har haft i 9 år. Og åhh hvor skulle han bare få den største flæskesteg og så mange kys og kram, hvis han kom ind af døren lige nu.

- Helle - forfærdelig ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Marco2

nej, Helle det er jeg bare sååå ked af at høre. Den store dejlige vuffer har også en stor plet af mit hjerte.

Og de hunde er jo som børn for os.

Håber han snart dukker op, den bandit!

AG

Anmeld

12. september 2009

Rasmine

Pyha Helle.
Håber han snart vender hjem.

Anmeld

12. september 2009

linemus

Åha, Helle Det er jeg ked af at høre. Håber I snart ser ham

Anmeld

12. september 2009

ivfmarie

åhhhh nej Helle... Det ondt langt ind i mig at læse dit indlæg. Jeg har prøvet én gang i mit liv at hunden var væk - i 17 minutter, og jeg havde ALLE de ONDESTE tanker om alt det onde der kunne være sket i alle 17 minutter. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan I har det her på 2.dagen!

Jeg håber at han kommer daffende ind ad døre i dette øjeblik

Knus og varme tanker fra Marie

Anmeld

12. september 2009

Rasmine

Hva så, Helle?
Any news?

Kunne det ikke tænkes at nogen har fundet Nixon og har kontaktet politiet?
Hvad med halsbånd/tlf nr?

Anmeld

12. september 2009

Susan1978

Hej Helle,

det var da forfærdeligt.

Håber altså i har fundet ham.

Laika, smutter desværre også engang i mellem. Men det ved du jo.

eiiii lad os høre fra dig.

Anmeld

12. september 2009

heaven

så lige du loggede på, hva så?? Har i fået ham hjem???

Jannie

Anmeld

12. september 2009

Helle30

Han er desværre ikke kommet hjem. Jeg har hugget et par cigaretter fra manden, og nu sidder jeg på trappestenen og glaner med pc'en på skødet. Burde gå i seng, for der er vist kun én til at stå op med ungerne i morgen. Jeg kan bare ikke tænke på at sove, når den elendige (mener jeg jo ikke) hund ikke er her.

- Helle

Anmeld

13. september 2009

heaven

Helle30 skriver:

Han er desværre ikke kommet hjem. Jeg har hugget et par cigaretter fra manden, og nu sidder jeg på trappestenen og glaner med pc'en på skødet. Burde gå i seng, for der er vist kun én til at stå op med ungerne i morgen. Jeg kan bare ikke tænke på at sove, når den elendige (mener jeg jo ikke) hund ikke er her.

- Helle

årrrh, for hulan Helle.............det gør mig ondt, er selv sååå glad for min hund, og hun strejfer også ind imellem, man er så nervøs!!! Jeg krydser for han kommer her til formiddagskaffen....... øv!!!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.