Hvornår begyndte jeres børn at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2015

NSNbørnetøj.dk

Tusinde tak for jeres svar, betyder meget. Hun møver sig på maven, men kun rundt om sig selv, ikke frem eller tilbage. Hun er en rigtig glad pige, så vil heller ikke bekymre for meget. 

Min mor fortalte mig faktisk i dag jeg gik før jeg kravlede og da var jeg 16 mdr, så mon ikke det ligger i generne heh�� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

Ønskebarnet2014

NSNbørnetøj.dk skriver:

Tusinde tak for jeres svar, betyder meget. Hun møver sig på maven, men kun rundt om sig selv, ikke frem eller tilbage. Hun er en rigtig glad pige, så vil heller ikke bekymre for meget. 

Min mor fortalte mig faktisk i dag jeg gik før jeg kravlede og da var jeg 16 mdr, så mon ikke det ligger i generne heh�� 

Vores Datter som bliver 1år den 1. Juni kravler heller ikke, hun gør slet ikke antræk til det. Men tilgængel så kan hun godt lide at gå hvis man giver hende en hånd men hun kan ikke gå selv, kravle eller møve sig frem, det er meget forskelligt det kommer når det kommer

Anmeld Citér

21. maj 2015

2721

Min søn startede da han var 5,5 mdr og kravlede stabilt omkring de 6-7 mdr.

Anmeld Citér

21. maj 2015

lillespir26

Min pige er 3 mdr og er begyndt at mave sig frem hvis man holder hendes fødder sætter hun fra 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Linkaa

NSNbørnetøj.dk skriver:

Min skønne datter på snart 11 måneder viser ingengang tegn på at begynde at kravle. Det lidt bekymrende, eller er det?

Min datter kravlede da hun var 7 mdr og 2 dage, og gik da hun var 10 mdr og 2 dage Selv kravlede jeg først som 11 mdr

Anmeld Citér

21. maj 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
lillespir24 skriver:

Min pige er 3 mdr og er begyndt at mave sig frem hvis man holder hendes fødder sætter hun fra 

Det er en medfødt refleks alle børn har - det med at sætte af hvis man skubber/stemmer imod på fødderne :-) 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Sprit25

Min datter var 11 mdr før hun kravlede. Nu som 13 mdr er hun begyndt at gå med os i hånden

Anmeld Citér

25. maj 2015

SofiaMik

Første barn kravlede slet ikke, møvede sig frem på numsen, gik da hun var ca. 12 mdr. Var et lille nips på ca. 9 kg, da hun var 1

Andet barn kravlede slet ikke, sad næsten altid det samme sted, gik da hun var ca 1 1/2 år. Var et lille nips på ca. 7 kg, da hun var 1

Tredje barn har kravlet fra han var ca. 7 mdr. Har gåtrænet i et par måneder og er 1. Han er omkring 11 kg.

Jeg tror derfor, at vægten har noget at sige, men har ikke noget at have det i andet end mine egne børn.

Anmeld Citér

25. maj 2015

LLT.

NSNbørnetøj.dk skriver:

Min skønne datter på snart 11 måneder viser ingengang tegn på at begynde at kravle. Det lidt bekymrende, eller er det?

De 2 store var 7 mdr da de kravlede, min mindste bliver 7 mdr 6.juni og hun er ikke i nærheden af og komme op på alle 4 endnu

11 mdr er da nok lidt sent, men øv med hende og ellers kontakt din SP hvis du er bekymret

Anmeld Citér

25. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SofiaMik skriver:

Første barn kravlede slet ikke, møvede sig frem på numsen, gik da hun var ca. 12 mdr. Var et lille nips på ca. 9 kg, da hun var 1

Andet barn kravlede slet ikke, sad næsten altid det samme sted, gik da hun var ca 1 1/2 år. Var et lille nips på ca. 7 kg, da hun var 1

Tredje barn har kravlet fra han var ca. 7 mdr. Har gåtrænet i et par måneder og er 1. Han er omkring 11 kg.

Jeg tror derfor, at vægten har noget at sige, men har ikke noget at have det i andet end mine egne børn.

Vores den store var en lille nips og han både kravlede og gik meget tidligt. 

Den lille er nu 9 mdr. Vejer 10kg og hverken kravler eller går 

så hos mig er det lige modsat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.