Hvornår begyndte jeres børn at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.402 visninger
31 svar
3 synes godt om
14. maj 2015

NSNbørnetøj.dk

Min skønne datter på snart 11 måneder viser ingengang tegn på at begynde at kravle. Det lidt bekymrende, eller er det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

Babilooo

Min første ved 8/9 mnd og min sidste ved 9 mnd.

11 mnd er lidt sent at kravle. Prøv at hjælp til med lave øvelser... Kolbøtter, tumelumsk osv

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min ældste var vist 8-9 mdr men min yngste var knap 11 mdr men han er så også hypermobil i hofterne så han endte igen stilling hver gang han prøvede så han ville hellere sidde eller ligge på ryggen og holde legetøjet med tærerne - det er jo heller ikke alle børn der kravler før de går

Anmeld Citér

14. maj 2015

A-1995

Min søn var lige knap 8 mdr �� jo det er lidt sent.. Prøv at lave en masse krydsbevægelser og lignende ��

Anmeld Citér

14. maj 2015

Sujan

Min datter er 7,5 måned og begyndt at mave sig rundt.. (Er vel ikke at kravle) 

Anmeld Citér

14. maj 2015

FrkGranger

Kommer hun slet ikke rundt? Altså ved at mave/møve eller på numsen.

Min mavede sig frem fra 5 mdr og 3 dage inden han blev 10 mdr kravlede han et par tag, men først her ved 11 mdr gør han det hele tiden...

Han rejste sig ved ting som 7 mdr...

Nogen børn springer kravle over og går lige pludselig...

Men ja som andre siger lav krydsbevægelser, da det er en vigtig ting at træne for at kunne koordinere højre og venstre hjernehalvdel... Vi har øvet dem et par gange om dagen siden han var 5 mdr..

Hilsen en der selv sprang det over og måtte træne som voksen for at kunne skifte gear i en bil

Anmeld Citér

14. maj 2015

Isabella_mor

Villads kravlede da han blev 7 mdr. og Sebastian er 7 mdr og møver sig frem og ruller, så der går ikke længe.

Anmeld Citér

14. maj 2015

Snoopy77

Min datter kravlede først da hun havde lært at gå ��

Anmeld Citér

14. maj 2015

(august)

Alle 3 kravlede ved 7 mdr og gik alle inden de blev 11mdr. 

Tror også det afhænger meget af gener. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mette25

NSNbørnetøj.dk skriver:

Min skønne datter på snart 11 måneder viser ingengang tegn på at begynde at kravle. Det lidt bekymrende, eller er det?

Min søn var 10,5 måneder da han kravlte og 12,5 mdr da han gik. Så synes ikke du skal være bekymret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.