Hvornår begyndte jeres børn at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
NSNbørnetøj.dk skriver:

Min skønne datter på snart 11 måneder viser ingengang tegn på at begynde at kravle. Det lidt bekymrende, eller er det?

Min søn var 9 mdr før han kunne kravle. 1 år og 2 mdr før han kunne gå.

Tror ikke du skal være så bekymret, alle børn udvikler sig forskelligt.

Men er du meget bekymret må du jo tage fat i jeres sundhedsplejerske, som i er knyttet til, til 6 års alderen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kravlede først efter han kom op og gå med en af os i hænderne. Ca. Mega sent 15 måneder. Han havde en army style at komme frem var til fys og alt muligt fik afvide det nok skulle komme. Han havde bare ikke brug for at komme op da han kom omkring på. Godt mega hurtigt på den anden måde sindssyg stærk især i overkrop. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Putomanen

Min søn er 1 år, og han maver sig frem. Nogle gange tager han et par kravletag, men derefter lægger han sig på maven igen. 

Jeg er ikke bekymret, det skal nok komme 

Jeg var selv 2 år før jeg gik, og jeg er nogenlunde normal i dag 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mutti2

Min kravlede da hun var 5 1/2 mdr.

mange børn går før de kravler. Hvis du er nervøs for barnets udvikling, så kan du evt. Ringe og få en snak over telefonen med din sundhedsplejerske. De kan fortælle dig om din bekymring er berettiget 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Blop2

Vores datter er lige blevet 9 måneder, og hun viser heller ingen tegn på at vil kravle. Når hun ligger på maven kan hun godt dreje rundt, men hun møver sig heller ikke frem endnu, men nogle gange får hun skubbet sig selv bagud;o)

vores søn var vel 11 måneder da han rigtigt kunne kravle, han gik som 1,1 årig. I lang lang tid træk han sig frem med armene.

Min søster gik som 1 årig og lærte først at kravle derefter. Hun skubbede sig frem på numsen;o)

Anmeld Citér

14. maj 2015

AnnaK89

Carolina var omkring 9 mdr før hun rigtig kravlede. 

Karla har mavet sig rundt siden hun var 5 mdr. Nu er hun lige blevet 8 mdr og kravler lystigt rundt. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

l.kjoeller

Det er ikke bekymrende.  Måske hun rejser sig og går om en måned  min datter kravlede da hun var 5 mnd men hun var også hurtigt 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Clisolka

Min første var 7-8 mrd og lillebror var laaaaaaangsom  Han lærte at kravle 14 dage før han rejste sig op og gå hånd i hånd med os, så han har været ca. 12 mrd. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mor til F

Min datter var 6 1/2 måned,  da hun begyndte at kravle. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mor til Ella

Ella var 6 mdr og Asta var 7 mdr...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.