Hej alle sammen - håber I har haft en god start på dagen! 
Min mand og jeg har et lille "problem". 
Vi har en dejlig datter på 1,5 år, der er meget glad for at lege og alt hvad der er med der, men hun vil ALDRIG OG ALDRIG holdes i hånden.
Vi er tit ude og gå en tur, men hun vil aldrig holdes i hånden. Hvis vi tager hende i hånden og siger inden da, nu skal vi holde i hånd, så vrider hun bare sin hånd/arm og spurter af sted, og ... ja, så er det bare med at troppe efter. Tager vi hendes hånd igen, begynder hun bogstavelig talt at SKABE sig og sætter sig ned på jorden og sparker med benene. Bliver hun sat i barnevognen efter sådan en situation eller hvor vi beder hende om at falde lidt til ro, så vrider hun sig i barnevognen for fuld skrue. Ja, hun har meget krudt i r*ven 
Vi savner bare en stille tur uden, at man skal frygte hver gang, nå .. nu kommer den igen.
Hun har det også med at skulle træde på alt sit legetoej, eller bare ting i det hele taget, og der bliver sagt, at det må man ikke, for det går i stykker - punktum - , men hun bliver stadig ved. Hun kan skriiiige så meget og ligger sig på gulvet eller smider med noget, eks.vis legoklodser, og det bliver jeg så irriteret over! Men hverken min mand eller jeg giver for det, for hun kan blive liggende lige så lang tid, men det må man bare ikke.
Hun kan blive sat ind på vaerelset, og hun graeder da af "vrede", men vi giver den lige et par minutter, lukker vi op og siger, at det er ikke paent gjort - går hun bare forbi UDEN oejenkontakt, og giver ikke rigtig noget for det... Andre gange krammer hun os, og foeler lidt at det er et "undskyld".
Har I nogle gode råd, ideer og lignende?