Tøj til baby med termin start december ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg venter et pige slut oktober 

Og jeg tænker jeg vil købe sådan en slags voksi fra bilka hun kan ligge i når jeg er ude med hende og så er den jo så smart den jan bruges som lift osse. 

Og så tror jeg enlig bare jeg vil bruge langærmede bodyer og hel natdragter til hende det syntes jeg helt klart var nemmest at bruge til min første pige hun er dog fra april 2014  og der havde jeg ikke voksi til hende 

Og jeg vil ikke anbefale hummel Køre dragt syntes de er meget stive i det og huen røg ned i øjnene konstant. 

Så vi fik den ikke brugt meget men sød var den da 

Så vil jeg hellere anbefale en lækker blød bamse dragt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

2721

Kay skriver:

sender lige billede af 3 dragter vi har brugt rigtig meget i december måned til viva (født 19 oktober) 

og så har vi voksi pose til hende... 

1 anden ting at huske på er at det ikke er en god ide med vatterede dragter i autostol, fordi hvis uheldet er ude så selvom selerne er spændt grundigt er der en masse luft i det vatterede, der ved en større eller mindre kolision vil blive trykket ud og det gør at den lille kan rykke sig uhænsigtsmæssig meget og det kan give store skader på ryg og nakke...  der imod er det en god ide med et tæppe... man kan købe nogen lavet til det, eller købe et billigt fra ikea som du så ligger i autostolen, klipper huller til selerne, så barnet sidder på tæppet, selerne går ind igennem og er spændt på det almindelige tøj (evt en fleez dragt hvis det er meget koldt) og tæppet bliver så pakket rundt om den lille, så der ikke er for meget tøj imellem baby og seler...

håber det gav mening, ellers googel autostol tæppe 

vi købte et fleez tæppe til 20 kr i ikea og brugte det til at lave et selv 

Tak for et super brugbart svar

Jeg vil helt klart huske på det med tæppet i autostolen, det er en super god ide.

Anmeld Citér

12. maj 2015

2721

anna111 skriver:

Jeg venter et pige slut oktober 

Og jeg tænker jeg vil købe sådan en slags voksi fra bilka hun kan ligge i når jeg er ude med hende og så er den jo så smart den jan bruges som lift osse. 

Og så tror jeg enlig bare jeg vil bruge langærmede bodyer og hel natdragter til hende det syntes jeg helt klart var nemmest at bruge til min første pige hun er dog fra april 2014  og der havde jeg ikke voksi til hende 

Og jeg vil ikke anbefale hummel Køre dragt syntes de er meget stive i det og huen røg ned i øjnene konstant. 

Så vi fik den ikke brugt meget men sød var den da 

Så vil jeg hellere anbefale en lækker blød bamse dragt 

Tak for svar

jeg satser også på at få købt en voksi, for det lyder altså super smart

vil huske det med hummeldragten. Det skal jo gerne være behageligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.