Tøj til baby med termin start december ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
22 svar
8 synes godt om
11. maj 2015

2721

Jeg har termin D 05 dec og går så småt og overvejer hvad der skal indkøbes af tøj osv. Min søn blev født i juni 2010 hvor det var så forfærdeligt varmt at han nærmest ikke brugt tøj de første par mdr, så det bliver jo noget helt andet denne gang :) Hvad kan i anbefale af alm tøj og overtøj osv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min ældste er fra 30/11 og til ham brugt jeg langærmede bodys og heldragter med og uden fødder og strømpebukser på de rigtig kolde dage og selvfølgelig en god varm køredragt og huer

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har en decemberpige fra 2014 

Vi har primært brugt langærmede bodyer, bløde bukser, strømper, strømpebukser, og cardigan til at regulere hvis man er i et lidt køligere hjem. Til udenfor i vognen eller på køretur har vi brugt teddydragt (h&m) og elefanthue i uld og så rullet ind i dynen som et kræmmerhus  

min pige er til den varme side og har kun 2 lag på hvis hun har heldragt på  

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Mulllesmor skriver:

Min ældste er fra 30/11 og til ham brugt jeg langærmede bodys og heldragter med og uden fødder og strømpebukser på de rigtig kolde dage og selvfølgelig en god varm køredragt og huer

Tak for svar

ingen flyverdragt?

hvad med i barnevognen?

dyne osv?

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Mor11 skriver:

Jeg har en decemberpige fra 2014 

Vi har primært brugt langærmede bodyer, bløde bukser, strømper, strømpebukser, og cardigan til at regulere hvis man er i et lidt køligere hjem. Til udenfor i vognen eller på køretur har vi brugt teddydragt (h&m) og elefanthue i uld og så rullet ind i dynen som et kræmmerhus  

min pige er til den varme side og har kun 2 lag på hvis hun har heldragt på  

Tak for svar

brugte I ikke flyverdragt?

hvad med dyne osv?

Vi har altid bare brugt sommerdyne og min søn har aldrig rigtig sovet ude, men det håber jeg nr 2 kan komme til da vi nu har bedre mulighed for set

Anmeld Citér

11. maj 2015

M &.I

Du kunne bare købe vinter tøj og varm flyve dragt alt skal være varm, barnet skal jo holdes varm; det er jo iskoldt i december: )

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

A&M skriver:

Du kunne bare købe vinter tøj og varm flyve dragt alt skal være varm, barnet skal jo holdes varm; det er jo iskoldt i december: )

Tak for svar. Der er jeg klar over, men jeg vil gerne have noget erfaring fra andre af

Anmeld Citér

11. maj 2015

M &.I

2721 skriver:

Tak for svar. Der er jeg klar over, men jeg vil gerne have noget erfaring fra andre af

Hhh det var bare forslag ved godt du køber varm tøj: ) 

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

A&M skriver:

Hhh det var bare forslag ved godt du køber varm tøj: ) 

Og tak for det��

Kan også være jeg bare ender med at købe lidt af alt, men hvis fx en flyverdragt er dybt godnat fordi man ikke for den brugt før baby er lidt større så vil jeg jo helst undlade at stå med alt for meget som ikke bliver brugt

Anmeld Citér

11. maj 2015

Dorthe1986

Flyverdragt er unødvendig for en nyfødt, der giver det mere mening med køredragter eller teddydragter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.