Tøj til baby med termin start december ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nej brugte ikke flyverdragt så hellere en uldbody og så en god køredragt så de kan ånde.. Brugte voksi når han sov ude kvikken og dyne i liften når han sov inde ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

2721

Dorthe1986 skriver:

Flyverdragt er unødvendig for en nyfødt, der giver det mere mening med køredragter eller teddydragter

Tak, det er meget rart at vide. Kan du anbefale en køredragt?

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Mulllesmor skriver:

Nej brugte ikke flyverdragt så hellere en uldbody og så en god køredragt så de kan ånde.. Brugte voksi når han sov ude kvikken og dyne i liften når han sov inde ��

Kan du anbefale en god køredragt?

Anmeld Citér

11. maj 2015

Dorthe1986

2721 skriver:

Tak, det er meget rart at vide. Kan du anbefale en køredragt?

Nu blev min søn godt nok født om foråret, men jeg købte sådan en hummel fleecedragt til ham, da vi var i november/december. Sådan en der kan lukkes om hænder og fødder. Og så ellers ned under dynen.

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Dorthe1986 skriver:

Nu blev min søn godt nok født om foråret, men jeg købte sådan en hummel fleecedragt til ham, da vi var i november/december. Sådan en der kan lukkes om hænder og fødder. Og så ellers ned under dynen.

Tak, jeg må kigge lidt rundt på nettet og i div butikker

Anmeld Citér

11. maj 2015

Dorthe1986

Det er også forskelligt alt efter hvor koldt eller hvor varmt et barn man får

Anmeld Citér

11. maj 2015

2721

Dorthe1986 skriver:

Det er også forskelligt alt efter hvor koldt eller hvor varmt et barn man får

Det er rigtigt nok, men er jo lidt svært at forudse

og jeg tænker det er en af de ting der er gode at have, men jeg ved det ikke.

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Tak for svar

brugte I ikke flyverdragt?

hvad med dyne osv?

Vi har altid bare brugt sommerdyne og min søn har aldrig rigtig sovet ude, men det håber jeg nr 2 kan komme til da vi nu har bedre mulighed for set

Ingen flyverdragt nej de er jo altid i vogn når man er ude og der var hun i teddydragt og dyne i liften. Dynen er en alm babydyne med bæreevne 10. I bilen brugte vi også dragten og så dyne henover  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
2721 skriver:

Kan du anbefale en god køredragt?

Jeg har brugt metoo til begge mine da de er dejlig bløde �� men det er jo meget en smagssag hvad man er til ����

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kay

sender lige billede af 3 dragter vi har brugt rigtig meget i december måned til viva (født 19 oktober) 

og så har vi voksi pose til hende... 

1 anden ting at huske på er at det ikke er en god ide med vatterede dragter i autostol, fordi hvis uheldet er ude så selvom selerne er spændt grundigt er der en masse luft i det vatterede, der ved en større eller mindre kolision vil blive trykket ud og det gør at den lille kan rykke sig uhænsigtsmæssig meget og det kan give store skader på ryg og nakke...  der imod er det en god ide med et tæppe... man kan købe nogen lavet til det, eller købe et billigt fra ikea som du så ligger i autostolen, klipper huller til selerne, så barnet sidder på tæppet, selerne går ind igennem og er spændt på det almindelige tøj (evt en fleez dragt hvis det er meget koldt) og tæppet bliver så pakket rundt om den lille, så der ikke er for meget tøj imellem baby og seler...

håber det gav mening, ellers googel autostol tæppe 

vi købte et fleez tæppe til 20 kr i ikea og brugte det til at lave et selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.