Søger sit barns far over youtube

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

qp

linda2009 skriver:

Godt ord igen. Formålet med videoen er mig en gåde, og det stiller da danske kvinder i et rasende dårligt lys ude i Verden.

Læste lige: "Historien skulle bruges til at lokke flere turister til landet, oplyser organisationen, der således har brugt danske skattekroner til at markedsføre landet på en løgn".............
Nu er jeg endnu mere forvirret ......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

mor_sabina

qp skriver:

De laver jo sjov med det ... så må det være op til den enkelte om man synes det er sjovt eller ej. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg synes om det.. Var det en svensker (og svenskere havde samme ry som danske kvinder) så kunne jeg måske grine?? Eller.....

Ja uanset hvad så skaber kaster det ihvertfald brænde på fordomsbålet...

Anmeld

13. september 2009

qp

MariaE skriver:

nej vel, det er lige netop det, fuldstændigt forkert billede...
Og Eva, ang at det siger mere om mig selv...
Hmm sidste gang jeg var fuld var for 3,5 år siden til min egen polter abend...og har haft sex med 6 forskellige mænd siden jeg kom ind i den seksuelle verden, så jeg synes bestemt ikke du kan tage mere fejl.
Men hvis du synes det hele er ok, så er det nok snarere dig selv du omtaler

Tja... nogle mennesker kan få de sjoveste tolkninger ud fra det man skriver!

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

Profilbillede for Muffinmus
qp skriver:

Tja... nogle mennesker kan få de sjoveste tolkninger ud fra det man skriver!

always:-)
Derfor det er svært med det skrevne ord.
Men synes stadig det er en skidt måde at lege med folks følelser på, mange mennsker sad jo og græd da de så den fordi de synes det var så synd.
Bad taste.

Livet er hvad vi gør det til

Anmeld

13. september 2009

Mira0911

Det er godt nok frækt gjort...

Anmeld

13. september 2009

qp

Det viser sig nu at være turistorgani-sationen VisitDenmark, der står bag en video på internetportalen YouTube, hvor en ung dansk kvinde ved navn Karen efterlyser faren til sin søn August.

I løbet af de fire dage videoen har ligget på YouTube, er den blevet set mere end 770.000 gange.

Historien skulle bruges til at lokke flere turister til landet, oplyser organisationen, der således har brugt danske skattekroner til at markedsføre landet på en løgn.

For i virkeligheden hedder kvinden ikke 'Karen', men Ditte Arnth Jør­gensen og er skuespiller. Og barnet er heller ikke hendes. Hele historien er opdigtet.

En fri kvinde
I VisitDenmark er de glade og stolte over deres reklame.

"Historien viser, at Karen er en dansk kvinde som med værdighed og selvstændighed lever i et frit samfund, som giver hende rammerne til, at hun kan træffe de valg, hun som kvinde har lyst til i sit liv. Så vi markedsfører Danmark som et frit sted med plads, og det er vi glade for, at så mange rundt omkring i verden har valgt at se," siger administrerende direktør i VisitDenmark Dorte Kiilerich.

Uenighed om effektiviteten
"Jeg tror, det er den mest effektive kampagne, der er skabt nogensinde for en dansk virksomhed," siger Peter Helstrup, strategisk direktør i Reklamebureauet Grey, der står bag videoen.

Men ekspert i sociale netværk Jonas Klit Nielsen mener, reklamen er grebet forkert an. De folk, der har set videoen og finder ud af, at det hele er løgn, bliver skuffede, mener han.

"Det her er almindelige mennesker som giver budskaber videre til hinanden og identificere sig med de budskaber. De føler sig løjet for, og de trækker væk fra dit eventuelle produkt eller mærke," siger han.

Kilde: Tv2 News

Anmeld

13. september 2009

Pige2009

qp skriver:

Læste lige: "Historien skulle bruges til at lokke flere turister til landet, oplyser organisationen, der således har brugt danske skattekroner til at markedsføre landet på en løgn".............
Nu er jeg endnu mere forvirret ......

Jeg tror de færreste ville tolke videoen som den er ment. At danske kvinder er frie til at træffe egne valg, og hvad der ellers bliver brugt af argumenter. Derimod tror jeg netop, at det som MariaE siger, giver associationer i retning af, at danske kvinder er berusede og promiskuøse og nemme at nedlægg  En reklame-genistreg siger nogle, og reklame giver det unægteligt, men er det postiv eller negativ, skal være op til den enkelte at vurdere.

Hilsen Linda 36+1

Anmeld

13. september 2009

qp

linda2009 skriver:

Jeg tror de færreste ville tolke videoen som den er ment. At danske kvinder er frie til at træffe egne valg, og hvad der ellers bliver brugt af argumenter. Derimod tror jeg netop, at det som MariaE siger, giver associationer i retning af, at danske kvinder er berusede og promiskuøse og nemme at nedlægg  En reklame-genistreg siger nogle, og reklame giver det unægteligt, men er det postiv eller negativ, skal være op til den enkelte at vurdere.

Hilsen Linda 36+1

Det vil måske virke på de udlandske sexhungrende mænd?!  *LOL*!!

Anmeld

13. september 2009

Pige2009

Det vil måske virke på de udlandske sexhungrende mænd?!  *LOL*!!

Uden tvivl!! Og videoen viser jo netop, at der ingen konsekvens er for mændene. *S*

Men er det virkelig den form for turisme vi vil trække til landet? Det er en OM'er

Anmeld

13. september 2009

qp

linda2009 skriver:

Uden tvivl!! Og videoen viser jo netop, at der ingen konsekvens er for mændene. *S*

Men er det virkelig den form for turisme vi vil trække til landet? Det er en OM'er

Ja det er ihvertfald ikke sådanne turister jeg gider, at beskæftige mig med. Og i sidste ende ville det nok gøre de danske kvinder endnu mere til grin. Kan du ikke se overskriften for dig "Single mænd over hele verden rejser til Danmark for, at få sex" *griner*............ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.