Søger sit barns far over youtube

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Honningblomst

mor_sabina skriver:

Det kan jeg ikke rigtig være enig med dig i.. synes da på ingen måde det kan være et godt eksempel at ende i den situation!?Du siger jo også selv du ikke kunne ende der så hvordan kan du samtidig forsvare det?

Jamen, det er da heller ikke det jeg skriver...læs lige igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Jamen, det er da heller ikke det jeg skriver...læs lige igen... og det her var jo fiktivt, men havde det været virkeligt var det da en god måde at nå en masse mennesker.

Ja jeg var måske lidt hurtig men jeg kan nu alligevel ikke rigtig se hvad reklamen i det ellers skulle være ud over det som der bliver skrevet?

Anmeld

13. september 2009

qp

mor_sabina skriver:

Ja jeg var måske lidt hurtig men jeg kan nu alligevel ikke rigtig se hvad reklamen i det ellers skulle være ud over det som der bliver skrevet?

Enig! Det giver da ikke noget positiv omtale af danske piger til omverden...

Anmeld

13. september 2009

mor_sabina

qp skriver:

Enig! Det giver da ikke noget positiv omtale af danske piger til omverden...

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg mener om denne reklame: men synes altså heller ikke det kan være god omtale, synes da det må være ok at vi har vores rygte om at vi drikker mest og har pæne piger men er der nogen grund til at det skal kobles sammen!?

Anmeld

13. september 2009

qp

mor_sabina skriver:

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg mener om denne reklame: men synes altså heller ikke det kan være god omtale, synes da det må være ok at vi har vores rygte om at vi drikker mest og har pæne piger men er der nogen grund til at det skal kobles sammen!?

Jeg kan ikke se det som andet end latterliggørelse af "danske kvinder"... Det kan jeg simpelthen ikke ...

Anmeld

13. september 2009

mor_sabina

qp skriver:

Jeg kan ikke se det som andet end latterliggørelse af "danske kvinder"... Det kan jeg simpelthen ikke ...

Nej jeg forstår det altaå heler ikke rigtigt

Anmeld

13. september 2009

qp

mor_sabina skriver:

Nej jeg forstår det altaå heler ikke rigtigt

De laver jo sjov med det ... så må det være op til den enkelte om man synes det er sjovt eller ej. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg synes om det.. Var det en svensker (og svenskere havde samme ry som danske kvinder) så kunne jeg måske grine?? Eller.....

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

qp skriver:

nej vel, det er lige netop det, fuldstændigt forkert billede...
Og Eva, ang at det siger mere om mig selv...
Hmm sidste gang jeg var fuld var for 3,5 år siden til min egen polter abend...og har haft sex med 6 forskellige mænd siden jeg kom ind i den seksuelle verden, så jeg synes bestemt ikke du kan tage mere fejl.
Men hvis du synes det hele er ok, så er det nok snarere dig selv du omtaler

Anmeld

13. september 2009

Pige2009

qp skriver:

Godt ord igen. Formålet med videoen er mig en gåde, og det stiller da danske kvinder i et rasende dårligt lys ude i Verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.