Søger sit barns far over youtube

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du efterlyse faren til dit barn over youtube

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.956 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. september 2009

NaFe

Fik tilsendt denne video over fb....
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24996674.html?fbs (under nyhederne: Karen søger sit barns far på youtube)

Handler om en ung kvinde der over youtube efterlyser faren til sin lille dreng. Hun ved hverken hvilket land eller navnet på ham....

Hvad ville i gøre....ville i efterlyse ham på denne måde...??????

Personligt tænkte jeg først: Det ville jeg bare aldrig gøre...
Men efter lidt tænke tid, syntes jeg egentlig det vildt modigt af hende sådan a stå frem, for hun skal sku nok få en del grimme kommentar... Ja jeg skam stadig i tvivl om jeg kunne finde på det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Pige2009

Jeg har svaret nej, for jeg ville aldrig udstille mig selv på den måde. Derudover har jeg aldrig haft one-nignters hvor jeg ikke kendte fyren eller hans navn. Lige på det punkt er jeg nok lidt gammeldags.

Når det er sagt forstår jeg udemærket, at hun gerne vil finde drengens fader, men jeg tror bare aldrig han ville melde sig, når det kom til stykket.

Linda 35+6

Anmeld

11. september 2009

Maise

Har stemt , ved det ikke. Meget svært at forholde sig til. Men alligevel synes jeg det er frisk og modig gjort. Så har hun da gjort hvad hun kunne for at finde barnets far, for barnets skyld. Spændende om der kommer nogen reaktioner.

Anmeld

11. september 2009

Sweet1978

Nej hvis hun har været sammen med ham og det har hun jo på et tidspunkt må hun vide noget også er der andre veje

Anmeld

12. september 2009

Zelania

Jeg syntes det er modigt gjort af hende. Man ser en masse crap på youtube, og her er der en der bruger det til at prøve at gøre noget godt for sit barn, trods den kritik hun udsætter sig selv for.

Det kunne da være vildt fantastisk hvis hun fandt faren.!

Jeg har stemt ved ikke. Da jeg aldrig selv ville have one night stands, så derfor inkudere svarene ikke rigtigt i min kategori ;=)

Anmeld

12. september 2009

Honningblomst

Jeg ville aldrig ende i en situation hvor jeg ikke vidste hvem der var far til det barn jeg ventede.....men ellers synes jeg faktisk det er en fin måde, lige meget hvad, så har barnet så vidt det overhoved at muligt krav på at vide hvem der er far.
Så super idé...
Knus Eva.

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

Profilbillede for Muffinmus
efter man nu har set i nyhederne at det er fake, så nej tak til den slags frem over. Ville aldrig selv gøre det.
Hørte i  i øvrigt hende der kommenterede hvorfor de havde lavet den??
Jamen det er jo et godt eksempel på en dejlig dansk pige.
WHAT?? ja, undskyld, men hvordan kan hun synes at det er et GODT eksempel?
En tøs der har været fuld, bollet UDEN beskyttelse med en fremmed udenlands fyr hun ikke kendte navnet på??
Ih ja, særdeles god reklame for danmark, bare kom hertil, der er billige fulde piger der gerne boller.

Livet er hvad vi gør det til

Anmeld

13. september 2009

Honningblomst

MariaE skriver:

efter man nu har set i nyhederne at det er fake, så nej tak til den slags frem over. Ville aldrig selv gøre det.
Hørte i  i øvrigt hende der kommenterede hvorfor de havde lavet den??
Jamen det er jo et godt eksempel på en dejlig dansk pige.
WHAT?? ja, undskyld, men hvordan kan hun synes at det er et GODT eksempel?
En tøs der har været fuld, bollet UDEN beskyttelse med en fremmed udenlands fyr hun ikke kendte navnet på??
Ih ja, særdeles god reklame for danmark, bare kom hertil, der er billige fulde piger der gerne boller.

Rolig nu... det var da meget sjovt og vi hoppede da alle i med begge ben, super god skuespiller, det er hun da.
Og selvfølgelig er der masser af skønne unge og gamle mennesker der elsker rundt om i danmark, fulde eller ikke fulde, med eller uden beskyttelse....og så længe de er voksne og det er frivilligt, så skal der da bare knaldes derud af...(og ja, jeg bliver altså lidt harm over din sidste sætning....hmm..den sætning fortæller vidst mere om dig end om de piger der dyrker sex og er glade ved det...fordomme og fordømmelse længe leve. Tror sgu det er kvinder der har banket hinanden i hovedet med at de ikke må have mange mænd og ikke mændene.....)

Knus Eva,

Anmeld

13. september 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Rolig nu... det var da meget sjovt og vi hoppede da alle i med begge ben, super god skuespiller, det er hun da.
Og selvfølgelig er der masser af skønne unge og gamle mennesker der elsker rundt om i danmark, fulde eller ikke fulde, med eller uden beskyttelse....og så længe de er voksne og det er frivilligt, så skal der da bare knaldes derud af...(og ja, jeg bliver altså lidt harm over din sidste sætning....hmm..den sætning fortæller vidst mere om dig end om de piger der dyrker sex og er glade ved det...fordomme og fordømmelse længe leve. Tror sgu det er kvinder der har banket hinanden i hovedet med at de ikke må have mange mænd og ikke mændene.....)

Knus Eva,

Det kan jeg ikke rigtig være enig med dig i.. synes da på ingen måde det kan være et godt eksempel at ende i den situation!?Du siger jo også selv du ikke kunne ende der så hvordan kan du samtidig forsvare det?

Anmeld

13. september 2009

Honningblomst

Det kan jeg ikke rigtig være enig med dig i.. synes da på ingen måde det kan være et godt eksempel at ende i den situation!?Du siger jo også selv du ikke kunne ende der så hvordan kan du samtidig forsvare det?

Jamen, det er da heller ikke det jeg skriver...læs lige igen... og det her var jo fiktivt, men havde det været virkeligt var det da en god måde at nå en masse mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.