Hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

Thalia

SanneJensen skriver:

Hej alle baby.dk brugere :-)

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

1. Hvilken uddannelse har du?

2. Bruger du din uddannelse i dag?

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

På forhånd tak for svar. :-)

Jeg er uddannet Cand.It med Cum Laude fra eliteuddannelsen i Persuasive Design.

Ja, jeg er forsker/underviser ved universitetet

Jeg valgte 100% ud fra interesse.

Jeg er meget glad for mit valg. Jeg nyder mit arbejde og er glad for de muligheder det giver mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Fine_007

SanneJensen skriver:

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

Hej  

Jeg er uddannet klassisk arkæolog 

Jeg bruger min uddannelse den dag i dag. Den er udelukkende valgt af interessemæssige årsager. I løbet af min studietid, har jeg ofte været nervøs for at stå uden job i sidste ende, men samtidig har jeg troet på, at job nok skulle komme til den der lagde den nødvendige tid og kræfter i studiet. Jeg har aldrig fortrudt 

Anmeld Citér

11. maj 2015

christinej91

Jeg er færdig som pædagog her i juni måned.

Jeg har været så heldig at få en ansættelse i et af de steder jeg var i praktik. Så bruger min uddannelse.

Valgte uddannelsen da det var noget der interesseret mig og for at have noget.

Anmeld Citér

12. maj 2015

EAF

SanneJensen skriver:

1: Pædagog