Hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2015

2babygirls

SanneJensen skriver:

Hej alle baby.dk brugere :-)

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

1. Hvilken uddannelse har du?

2. Bruger du din uddannelse i dag?

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

På forhånd tak for svar. :-)

Jeg er først uddannet social og sundhedshjælper, men fik en arbejdsskade, så fik en elevplads i et professionelt byggemarked, og er uddannet handelsassistent med speciale inden for værktøj.

Arbejder i Bygma og elsker mit job.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Dorthe1986

Jeg har en htx som jeg brugte til at komme ind på medicinstudiet. Det var dog ikke det rette valg, så i dag er jeg uddannet cand.scient.bibl. Det tager 5 år

Jeg bruger min uddannelse i dag, arbejder som bibliotekar.

Jeg valgte af ren interesse. Jeg var drønheldig at få job kort efter endt uddannelse.

Elsker mit job så det var det helt rette valg om end det kan være ret stressende :-)

Anmeld Citér

8. maj 2015

FrkC

SanneJensen skriver:

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

1. Jeg afsluttede HF og søgte derefter ind på sygeplejeudd. Afsluttede i januar sidste år. 

2. Ja, jeg arbejder som sygeplejerske på et Modtageafsnit.