Hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2015

lineog4

SanneJensen skriver:

Hej alle baby.dk brugere :-)

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

1. Hvilken uddannelse har du?

2. Bruger du din uddannelse i dag?

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

På forhånd tak for svar. :-)

1. Cand mag i filosofi og pædagogik plus lærer en uddannelse jeg tog efter

2. Nej desværre ikke, jeg arbejder som lærer. Og er glad for mig job, men jeg savner især filosofien.

3. Hundrede procent interesse 

4. Nej jeg fortryder ikke, men kan da nogen gange tænke hvis jeg var gået direkte på seminariet var jeg blever færdig før jeg var 25 og havde haft en helt anden økonomi i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Øtter

1. Cand.mag i historie

2. Ja, jeg har mit eget firma, hvor jeg bruger min uddannelse.

3. Valgte uddannelse kun på baggrund af interesse, da jeg "altid" har interesseret mig for historie.

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

Århh, måske havde jeg valgt også at tage pædagogikum oveni, men da jeg læste gad jeg absolut ikke blive gymnasielærer.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Småbørnsmor

Øtter skriver:

1. Cand.mag i historie

2. Ja, jeg har mit eget firma, hvor jeg bruger min uddannelse.

3. Valgte uddannelse kun på baggrund af interesse, da jeg "altid" har interesseret mig for historie.

Århh, måske havde jeg valgt også at tage pædagogikum oveni, men da jeg læste gad jeg absolut ikke blive gymnasielærer.

Af ren nysgerrighed, må jeg så spørge hvad du laver i dit firma?