Hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2015

lineog4

SanneJensen skriver:

Hej alle baby.dk brugere :-)

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

1. Hvilken uddannelse har du?

2. Bruger du din uddannelse i dag?

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

På forhånd tak for svar. :-)

1. Cand mag i filosofi og pædagogik plus lærer en uddannelse jeg tog efter

2. Nej desværre ikke, jeg arbejder som lærer. Og er glad for mig job, men jeg savner især filosofien.

3. Hundrede procent interesse 

4. Nej jeg fortryder ikke, men kan da nogen gange tænke hvis jeg var gået direkte på seminariet var jeg blever færdig før jeg var 25 og havde haft en helt anden økonomi i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Øtter

1. Cand.mag i historie

2. Ja, jeg har mit eget firma, hvor jeg bruger min uddannelse.

3. Valgte uddannelse kun på baggrund af interesse, da jeg "altid" har interesseret mig for historie.

4. Er du glad for dit valg i dag, eller havde du valgt anderledes hvis du kunne skrue tiden tilbage?

Århh, måske havde jeg valgt også at tage pædagogikum oveni, men da jeg læste gad jeg absolut ikke blive gymnasielærer.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Småbørnsmor

Øtter skriver:

1. Cand.mag i historie

2. Ja, jeg har mit eget firma, hvor jeg bruger min uddannelse.

3. Valgte uddannelse kun på baggrund af interesse, da jeg "altid" har interesseret mig for historie.

Århh, måske havde jeg valgt også at tage pædagogikum oveni, men da jeg læste gad jeg absolut ikke blive gymnasielærer.

Af ren nysgerrighed, må jeg så spørge hvad du laver i dit firma?

Min kæreste har også en cand. mag. i historie og har også tænkt flere gange at han nok burde have taget pædagogikum, men interesseren var der ikke dengang.

Nu har han dog et job som han er rigtig glad for, men det kunne være sjovt at høre hvordan du er selvstændig i den verden.. :-)

Anmeld Citér

8. maj 2015

SaraSH

SanneJensen skriver:

Af ren interesse, og måske for at indhente lidt inspiration hos jer, søger jeg svar på disse spørgsmål.

3. Valgte du uddannelse ud fra interesse, økonomi, fremtidige jobmuligheder eller andet? 

Jeg er uddannet massør, spaterapeut og Aromatherapy behandler og underviser  

jeg bruger min uddannelse ja og arbejder fuldtid i spaen på hotel Bella Sky  

jeg valgte uddannelse af ren og skær interesse. 

Jeg er meget meget glad og tilfreds med både uddannelse og arbejde 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Tip!

SanneJensen skriver:

Jeg er om knap en måned uddannet pædagog..

jeg valgte min uddannelse ud fra hvad jeg kunne se mig selv arbejde med, og hvor jeg mener at jeg kan bidrage med mine kompetencer. 

Lønnen som pædagog er fin nok, men det er slet ikke derfor jeg har valgt mit fag.. 

Anmeld Citér

8. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er uddannet pædagog.

Har arbejdet indefor special området, siden jeg blev uddannet for 10 år siden, og er meget glad for mit arbejde.

Lønnen som pædagog, er jo ik ligefrem noget man bliver rig af, så jeg har valgt uddannelse ud fra mine intresser.

Hvis jeg sku ha valgt en anden uddannelse, ku jeg måske godt ha tænkt mig at blive sygeplejerske eller sagsbehandler. Vh stine

Anmeld Citér

8. maj 2015

serinasmor

Jeg er uddannet grafisk designteknolog og bruger min uddannelse i dag .. 

Jeg valgte med hjertet - det er en hård branche og man skal være både dygtig, heldig og have spidse albuer for at få job - og kunne tåle en masse kritik hvis man skal blive i jobbet ... Eller gå all in og starte egen virksomhed ... Her gælder samme kriterier i øvrigt ... 

Jeg er glad for mit valg - men det er hårdt til tider det tror jeg nu det er i alle brancher på den ene eller den anden måde ..

Anmeld Citér

8. maj 2015

Mettefpigen

Jeg er uddannet tjener og er nu i gang med en uddannelse som socialrådgiver ☺ nej jeg lever ikk af min tjener uddannelse nu,  jeg valgte de af ren interesse, og jeg ville ikk have valgt anderledes hvis jeg kunne ☺

Anmeld Citér

8. maj 2015

esioul

SanneJensen skriver:

Sosu hjælper og kommende pædagog  

Anmeld Citér

8. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977
SanneJensen skriver:

1) kontor all-round, ba i erhvervsøkonomi og engelsk og sosu assistent (med sideuddannelse som stress og forflytningsvejleder  håber at kunne blive coach sidst på året eller starten af næste)  

2) sosuen ja, de to andre lidt  har haft kontorjob i 1 år, og bruger det nu en smule nu, da jeg nogle timer om ugen hjælper chefen administrativt  

3) de to første fordi det var min interesse og sosu fordi det er super sjovt og spændende. Og jeg kan udfolde mig indenfor arbejdsmiljø og medarbejder trivsel)

4) jeg er glad for alle mine valg, for jeg har taget noget med mig fra det hele. Og ville ikke lave noget om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.