vuggestue start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

Blvp87

God-mor skriver:

Jeg kunne da jeg afsluttede en uddannelse lige inden min datter kom til verden, og så ventede jeg bare yderligere 6 måneder med at søge ind på nogle fag jeg skulle have samt søge arbejde. Hvis man har job, kan man søge om orlov. Men det er selvfølgelig for egen regning. 

Ønsker bare en god start for min datter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Carina:-)

Bjørnemor skriver:

Nu kan det godt være, at jeg spørger dumt.. Men har ikke prøvet alt det her før. Når min barsel er slut, vil min dreng være lidt over 10 måneder og så skal han i vuggestue om, jeg vil det eller ej. Jeg har jo et job, som jeg skal tilbage til og ikke flere barselsdagpenge tilbage på det tidspunkt. Hvordan kan I vente til barnet er f.eks. 15 måneder?

Jeg er selvstændig så havde ham hjemme til han var fyldt 2.

Det gik udover min nattesøvn fordi jeg så arbejdede en del om natten.

Men jeg er ikke fan af inst livet og vil hellere selv miste søvn pga længere tid hjemme hos mig end jeg vil miste søvn pga at jeg har det skidt med at gå på kompromi med mine principper . 

Ikke alle har den mulighed,og så kan man trods alt glæde sig over at vi er i et samfund hvor man har barsel i 52 uger frem for i f.eks USA hvor man selv skal betale og derfor er rigtig mange spædbørn væk fra mor få uger efter fødslen. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Blvp87

Carina:-) skriver:

Jeg er selvstændig så havde ham hjemme til han var fyldt 2.

Det gik udover min nattesøvn fordi jeg så arbejdede en del om natten.

Men jeg er ikke fan af inst livet og vil hellere selv miste søvn pga længere tid hjemme hos mig end jeg vil miste søvn pga at jeg har det skidt med at gå på kompromi med mine principper . 

Ikke alle har den mulighed,og så kan man trods alt glæde sig over at vi er i et samfund hvor man har barsel i 52 uger frem for i f.eks USA hvor man selv skal betale og derfor er rigtig mange spædbørn væk fra mor få uger efter fødslen. 

Vi er priviligeret ♡

Anmeld Citér

16. maj 2015

Blvp87

Blvp87 skriver:

Vi er priviligeret ♡

Min datter bliver 10 mdr den dag hun starter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.