Bryllup om godt et år, på su - er det muligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

Ja det er nemlig ret billigt, så det er godt at høre at maden der fra er fin...

vi er selv lidt kræsne, så derfor er buffet og ikke for fin mad rigtig godt for os

Jamen, så er det jo oplagt hvis det ikke skal være gourmet!  Med maden til den pris er det jo ikke umuligt at holde et bryllup med alt, på en budget på maks. 20 kg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Jamen, så er det jo oplagt hvis det ikke skal være gourmet!  Med maden til den pris er det jo ikke umuligt at holde et bryllup med alt, på en budget på maks. 20 kg 

Ja det ville jo være super fedt, vi er ikke til det mest højtidelige, så eb havefest med kulørte lyskæder og shubidua i højtalerne så er vi mere end tilfredse

Anmeld Citér

1. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

Ja det ville jo være super fedt, vi er ikke til det mest højtidelige, så eb havefest med kulørte lyskæder og shubidua i højtalerne så er vi mere end tilfredse

Jeg håber at du får din drøm opfyldt

Anmeld Citér

1. maj 2015

namaha

Anonym skriver:

Det lyder jo ret billigt, uden i er gået for meget på kompromis.. Havde godt tænkt lagersaæg osv til kjole...

hvad løb det samlet op i, hvis man må spørge

Det blev rund regnet omkring 38.000 for alt, vi havde sat budgettet til at vær max 50.000 så synts det er godt klaret, som som du sagde så er vi faktisk kun gået pågå kompromis med musikken, da vi begge gerne vill have levende band men det blev hurtigt 2-5000 kr for en enkelt dag, så der valgte vi at spare rigtig godt 

også har familien selvfølgelig hjulpet til med lidt økonomisk, så vi har ikke selv betalt alle 38.000 kr vi har nok selv betalt omkring de 25.000 af dem ��

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Det blev rund regnet omkring 38.000 for alt, vi havde sat budgettet til at vær max 50.000 så synts det er godt klaret, som som du sagde så er vi faktisk kun gået pågå kompromis med musikken, da vi begge gerne vill have levende band men det blev hurtigt 2-5000 kr for en enkelt dag, så der valgte vi at spare rigtig godt 

også har familien selvfølgelig hjulpet til med lidt økonomisk, så vi har ikke selv betalt alle 38.000 kr vi har nok selv betalt omkring de 25.000 af dem ��

Jeg havde tænkt at hvis det kunne gøres for omkring 30.000 ville det være fedt, det lyder jo ikke dybt urealistisk...

Vi havde snakket om at leje en julebox, men det er faktisk også overraskende dyrt, så det må lige genovervejes... 

Mer helt optimistisk nu, at det ikke er helt hen i vejret 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Lykkelig2015

Anonym skriver:

Ja altså, da min far er syg og nok ikke lever de næste ti-tyve år har det sat tankerne igang her...

jeg vil jo meget gerne have at han kan følge mig op, men her er problemet.

vi er begge på su uden en opsparing. Som det ser ud nu kan vi leve uden su-lån, og til august skal min kæreste i voksenlære så der kommer lidt flere penge der.

så ville høre om nogen har holdt et bryllup på su, uden at gå totalt på kompromis?

Jeg vil gerne have et kirkebryllup, for at spare ville vi holde have fest bagefter (har læst om en her inde, hvor man kunne leje telt med gulv for 1500kr)

der ud over ville vi gerne have maden bragt så det ikke skulle tage alt for meget energi, der har jeg fundet et sted hvor de levere forret, hovedret, dessert, natmad og en flaske vin pr kuvert for 10.000kr, hvis vi bliver 50 pers 

det skal lige tilføjes at disse ting er hvad jeg har tænkt inden vi fik lidt tidspres, så vi kan nok godt skære lidt på gæstelisten og spare lidt der.

der ud over er kørsel og fotograf gratis...

hvilke ting kan man gøre ekstremt billigt? Vi vil spare sp meget op vi kan (vi arbejder begge lidt ved siden af, men ikke meget, disse penge bliver lagt til side, der ud iver ville jeg ikke have noget problem med at låne nogle penge til et bryllup) 

tænker bordpynt og evt invitationer kan laves selv

Jeg skal giftes om en uge vi bliver 40 mennesker 

lokal 1500kr

mad ude fra 5000kr

drikkevare 3000kr

is lagkage 500kr

musik 2500kr

tøj 4000kr

Blomster 1300kr

køkken folk 1500kr

Ringe 2000kr

bord pynt og indbydelser 1000kr

foto graf og bryllups kage gratis

tror jeg har husket det hele 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Lykkelig2015 skriver:

Jeg skal giftes om en uge vi bliver 40 mennesker 

lokal 1500kr

mad ude fra 5000kr

drikkevare 3000kr

is lagkage 500kr

musik 2500kr

tøj 4000kr

Blomster 1300kr

køkken folk 1500kr

Ringe 2000kr

bord pynt og indbydelser 1000kr

foto graf og bryllups kage gratis

tror jeg har husket det hele 

Det lyder jo som et overskueligt budget...

hvor har i fået mad fra så billigt, og hvad indebærer det?

og hvad har i af lokale siden det kun er 1500

Anmeld Citér

1. maj 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvor fik i maden fra?

En bekendt som er kok, det er ikke noget hun typisk gør sig i :-)

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

En bekendt som er kok, det er ikke noget hun typisk gør sig i :-)

Nårh ja okay, så kan jeg bedre forstå det

Anmeld Citér

1. maj 2015

Lykkelig2015

Anonym skriver:

Det lyder jo som et overskueligt budget...

hvor har i fået mad fra så billigt, og hvad indebærer det?

og hvad har i af lokale siden det kun er 1500

Mad er fra slagter lorentsen i brande 

der er forret og hovedret 

vi havde snakket om kokkensbuffet. Men ingen havde hørt om det

lokalet er ligesom forsamlings hus plads til 60 mennesker også er der to rum. Vi har det fra fredag til mandag synes jeg er lækkert 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.