Anonym skriver:
Ja altså, da min far er syg og nok ikke lever de næste ti-tyve år har det sat tankerne igang her...
jeg vil jo meget gerne have at han kan følge mig op, men her er problemet.
vi er begge på su uden en opsparing. Som det ser ud nu kan vi leve uden su-lån, og til august skal min kæreste i voksenlære så der kommer lidt flere penge der.
så ville høre om nogen har holdt et bryllup på su, uden at gå totalt på kompromis?
Jeg vil gerne have et kirkebryllup, for at spare ville vi holde have fest bagefter (har læst om en her inde, hvor man kunne leje telt med gulv for 1500kr)
der ud over ville vi gerne have maden bragt så det ikke skulle tage alt for meget energi, der har jeg fundet et sted hvor de levere forret, hovedret, dessert, natmad og en flaske vin pr kuvert for 10.000kr, hvis vi bliver 50 pers
det skal lige tilføjes at disse ting er hvad jeg har tænkt inden vi fik lidt tidspres, så vi kan nok godt skære lidt på gæstelisten og spare lidt der.
der ud over er kørsel og fotograf gratis...
hvilke ting kan man gøre ekstremt billigt? Vi vil spare sp meget op vi kan (vi arbejder begge lidt ved siden af, men ikke meget, disse penge bliver lagt til side, der ud iver ville jeg ikke have noget problem med at låne nogle penge til et bryllup)
tænker bordpynt og evt invitationer kan laves selv