Anonym skriver:
Ja altså, da min far er syg og nok ikke lever de næste ti-tyve år har det sat tankerne igang her...
jeg vil jo meget gerne have at han kan følge mig op, men her er problemet.
vi er begge på su uden en opsparing. Som det ser ud nu kan vi leve uden su-lån, og til august skal min kæreste i voksenlære så der kommer lidt flere penge der.
så ville høre om nogen har holdt et bryllup på su, uden at gå totalt på kompromis?
Jeg vil gerne have et kirkebryllup, for at spare ville vi holde have fest bagefter (har læst om en her inde, hvor man kunne leje telt med gulv for 1500kr)
der ud over ville vi gerne have maden bragt så det ikke skulle tage alt for meget energi, der har jeg fundet et sted hvor de levere forret, hovedret, dessert, natmad og en flaske vin pr kuvert for 10.000kr, hvis vi bliver 50 pers
det skal lige tilføjes at disse ting er hvad jeg har tænkt inden vi fik lidt tidspres, så vi kan nok godt skære lidt på gæstelisten og spare lidt der.
der ud over er kørsel og fotograf gratis...
hvilke ting kan man gøre ekstremt billigt? Vi vil spare sp meget op vi kan (vi arbejder begge lidt ved siden af, men ikke meget, disse penge bliver lagt til side, der ud iver ville jeg ikke have noget problem med at låne nogle penge til et bryllup)
tænker bordpynt og evt invitationer kan laves selv
Man kan hvad man vil 
vi har lige hold bryllup, og vores buget lød på til 45 personer og 1 barn
Maden+ Leje af lokale og rengøring 25000 ( vi kunne have sparet rigtig mange penge hvis vi havde valgt at leje et telt og bestille maden udefra, men manden valgte at vi ikke skulle spare der, og i dag er det maden gæsterne husker bedst 
mandens tøj købt på januar udsalg 2600 for alt ink sko, slips og sokker (sokkerne og slipset fik han gratis da ekspedien vidste at det alligevel vil blive klippet)
Kvindens tøj 5300 kr (tog til Lilly lager salg i Vejle, som finder sted hvert år i oktober, men man skal være hurtigt ude og bestille tid) selve kjolen kostede 1500 og alt tilbehør til som sko, underskørtr *2, slør osv
selve kjolen kostede fra ny af 5500 så vi har sparet godt med penge + at jeg var sener (3 uge før bryllupet) henne og få lagt den ud da baby i maven voksene hurtigt
kørelse fik vi min mands far til, som har en mega pæn bil
fotograf, 600 kr har et familie medlem som er fotograf og fik det til en god pris
Musik, 100 kr vi bruge Netflix og et par højtaler
brudebuketten kostede 2000 kr den sparede vi ikke på
Frisør, 500 kr har en veninde som er ved at uddanne sig og hun fik opgaven som hun klarede super flot
pynt til borde osv, lavede vi alt selv, og det er nok løbet op i en 1500 kr har ikke regnet på det.
vi havde 6 måneder til at spare op og det passede rigtig godt