Findes der mon...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

JonTri

Næææ hvor er han lækker. Kæmpe tillykke med ham - og sikke en drømmefødsel... klap klap - kan du høre æggestokke i din stue, så er det bare fra den anden ende af byen.

Glæder mig til at høre hvad I finder på af navne...

Igen - tillykke.

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

heaven

Mebach skriver:

Orv, hvor ser han fin ud der i liften.
En rigtig lille.. .Lasse eller Jacob?

Dejligt det gik så stærkt!
Tillykke endnu en gang.

tænk... det synes jeg er et rigtig rigtig fint navn, hehe...

Jannie

Anmeld

11. september 2009

Loggidut

Årrrrh...Tynen for satan...hvor er det bare stort, og det virker slet ikke så forfærdeligt for dig som med Stella???

aj du lavede jo næsten lige en sloggi-wannabe, med den hurtige omgang, lol, hvor er det bare stort det her, og spom sidegevinst kan jeg se monica også har født, jammen hvad sker der da, så mange gange tillykke til jer!

ps/ Det var dog fantastisk som Stella ligner dig, og bettemanden ligner Stig!

Anmeld

11. september 2009

Juniors mor

Nåårhhh hvor er han bare lækker !! Stort tillykke med lillebror - skønt at læse, at det hele gik så fint. Og Stella hvor ser hun bare stolt ud med den bette mand i armene  -og du ser uden tvivl meget movie-star-agtig ud
Julie fik det samme puslebord i storesøster-gave, og hun pusler stadig dukke Anders på livet løs - det er en super god gave.
Endnu engang kæmpe stort tillykke med den smukke lille dreng - og med din nye tittel: "mor til 2"

-Helle
Ps.: Hvorfor skal lillebror ikke hedde Anton ligesom Stellas dukke...???

Anmeld

11. september 2009

Muffinmus

hmm, jeg synes han ligner en Mathias lidt...eller en Sylvester, men er også pjattet med det navn selv om det starter med s som du ikke kan lide:-)

Anmeld

11. september 2009

linemus

Åh, Trine, nu tuder jeg Hvor er han dog utroligt smuk og lækker. Jarrhmen altså!

Jeg synes, du ser fantastisk ud på alle billederne 

Knus Line

Anmeld

11. september 2009

Lulle25

Ej hvor skønt at høre fra dig og lille manden og sikke nogle dejlige billeder  vil også fortælle at Mathilde herhjemme bare elsker sin lillebror og han får kys, kram og en masse nusseri af hende. det er bare dejligt.
Super i har det godt
kh louise

Anmeld

11. september 2009

Marco2

Aiiiiiii, Trine - hvor er han lækker! STOOOORT tillykke med ham.

Og fedt at Stella har taget så godt imod ham.

Knus Ag

Anmeld

11. september 2009

birgittemarie

Eeeeej, men altså, hvor er han fantastisk dejlig og hvor er det bare dejligt at se og høre, at Stella er så glad for ham!

Og du ligner i hvert fald en moviestar!

Endnu en gang et stort tillykke med den smukke, smukke lillebror og godt at høre, at fødslen var knap så traumatisk denne gang? Håber jeg, omend det nu også lød en smule drabeligt.

Knus fra Birgitte

Anmeld

11. september 2009

Lene76

dejlig læsning......  dig og stig burde få nogle flere unger så smukke som de er

Stort tillykke med ham, måske han sku hedde Viktor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.