Hvordan får man det sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

HVPigen

Jeg startede nok ret tideligt men fik allerede afvide som 17 årig at jeg nok ikke skulle regne med og blive mor hvis jeg ikke blev det inden jeg var 25 .. 

Så jeg spurgte bare kæresten om han var klar til at få børn dengang. (var 19 da vi fandte sammen) det var han og ja vi har bare følt vi skulle være sammen og kastede os egentlig bare ud i det. 
at der så næsten gik 3,5 år inden de 2 gyldne streger viste sig og med masser af forsøg 

Men jeg ville da bare sige / fortælle at du elsker ham rigtigt højt og du er klar til at stifte en dejlig familie med ham nu og om han også er klar til at skal være 3. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
HVPigen skriver:

Jeg startede nok ret tideligt men fik allerede afvide som 17 årig at jeg nok ikke skulle regne med og blive mor hvis jeg ikke blev det inden jeg var 25 .. 

Så jeg spurgte bare kæresten om han var klar til at få børn dengang. (var 19 da vi fandte sammen) det var han og ja vi har bare følt vi skulle være sammen og kastede os egentlig bare ud i det. 
at der så næsten gik 3,5 år inden de 2 gyldne streger viste sig og med masser af forsøg 

Men jeg ville da bare sige / fortælle at du elsker ham rigtigt højt og du er klar til at stifte en dejlig familie med ham nu og om han også er klar til at skal være 3. 

Må jeg spørge hvorfor du fik at vide, at du skulle nå at blive mor inden du blev 25 år? 

Anmeld Citér

5. maj 2015

MorTilN

Her hjemme har vi haft snakken mange gange hvor han mente han ikke var klar. Og en dag spurgte jeg ham så bare "Hvad så skat hvornår vil du gerne lave baby?" Han svarede bare han gerne vil være far om en 3-4 år og et par uger efter havde vi endnu en snak hvor han snakket om at han gerne vil have sit første barn i armende inden han bliver 27 (vi 21'mig' og 24'ham') Hvor jeg spurgte ham om han så ikke skulle til at blive klar? det var ikke lige gået helt op for ham at han ikke kun var 21 mere og at det altså lige tager 9 måneder før baby kommer ud + den tid det tager at blive gravid. 

Han kom så og sagde for et halvt år siden at vi skal i gang her til efteråret så nu må vi se hvem der vinder "væddemålet" han tror det tage max 3-6 måneder før jeg er gravid og jeg mener der i hvert fald går over 1 år før de 2 streger kommer.

Anmeld Citér

5. maj 2015

*CKB*

Vi vidste vi begge ville ha børn på et tidspunkt, i nærmeste fremtid.. Det havde vi snakket om er stykke tid.

Jeg havde nogle cyster jeg gik hos en gynækolog med.. Og efter et besøg, hvor alt så fint ud (havde tidligere fået at vide det kunne blive lidt sværere at blive gravid), skulle jeg til kl tror efter 3-6 mdr. Min kæreste spørger, om så jeg ikk skulle få fjernet min spiral, og så skete det når det skete. Det var planen efter 6 mdr så. Jeg fik så en tid 3 mdr før, og så ville vi egentlig gerne ha fjernet den allerede der. - Så her var det kæresten der "spurgte" - 3 mdr senere var jeg gravid (på naturlig vis ) og har 39 dage til termin i dag! 

Så tænker man bare ska sige tingene ligeud.. Du ved i begge vil, så ska du vel bare høre om han er ved at være klar til at prøve. Man ved jo ikk hvor hurtigt/lang tid det kommer.

Held og lykke 

Anmeld Citér

5. maj 2015

HVPigen

EBK skriver:

Må jeg spørge hvorfor du fik at vide, at du skulle nå at blive mor inden du blev 25 år? 

fordi jeg havde fået en cyster på begge mine æggestokke. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Rart j alle vil fortælle jeres måde og få det sagt på. :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.