Her hjemme kan Mathine heller ikke lide tærte, så nu kalder jeg det for pissa pie :)) og nu glider det ned med velbehag. Og det er nu uanset om det er med kartoffel og laks eller med bacon og porre.
Hun kan heller ikke lide løg men spiser det med velbehag i fx frikadeller, når de er revet. Hun kan heller ikke lide tosk, men elsker stegt fisk, så jeg undlader bare at sige det er torsk. Hun kan heller ikke lide pærer, så nu siger jeg at det er grev moltke æbler og nu spiser hun det hele tiden.
Men tror nu mere det er en ide, for hun er bestemt ikke kræsen. Hun spiser oliven, kabers og feta. Noget jeg først har lærtat spise efter at være passeret de 30.
Jeg er selv blevet forsøgt narret flere gange, fx med frisk komælk fra stalden, men det gik bare ikke, jeg har altid kunne smage det med det samme, og så måtte de til købmanden og købe mælk, selv om de havde en hel kostal fuld af malkekøer *GG*
Noget jeg ikke kan klare er frugt i maden, men tror nu mere at det er en idé jeg har, for jeg er sikker på at hvis jeg ikke får det at vide glider det ned med velbehag.
Jannie
Anmeld