Ud af liften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har aldrig brugt lift til ham, kun hans voksi - pose... Den kan han jo passe til han er omkring 2-3 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Pige2009

Senia skriver:

Alletiders.. Jamen jeg må jo bare holde øje med eventuelle tilbud hehe.. Hvilken butik købte du den i? Babysam eller?

Man har heldigvis lidt tid til det jo. Da jeg ikke er gravid endnu og min p-sprøjte stopper imorgen. Men bliver hurtig gravid, så hehe

Selvfølgelig bliver du hurtigt gravid

Jeg købte den i Baby-Vest i Odense, men de er jo lige blevet opkøbt af Babysam. Det passer jo med, at du kan købe en masse på januarudsalget Jeg har heldgivis fået MASSER af gode ting til spotpris her på augustudsalget, så det har virkelig sparet mig mange penge.

Kæmpe held og lykke med projektet.

Knus Linda

Anmeld

11. september 2009

Trolde_mor

Iiiihhh mange tak, håber vi også på

Okay, så kan man sikkert også få den i babysam.. men ja, må søge på nettet og se i reklamer løbende hehe
Jep, kan jeg nemlig, så det er jo bare super.. Dejligt du har kunne få en masse gode ting på udsalg.. Er jo altid dejligt at spare lidt penge hehe..

Mange mange tak, kan slet ikke vente til jeg skal skrive at jeg er gravid her på baby.dk.. Man tænker jo hele tiden - gid det var mig hehe

Knus til dig

Selvfølgelig bliver du hurtigt gravid

Jeg købte den i Baby-Vest i Odense, men de er jo lige blevet opkøbt af Babysam. Det passer jo med, at du kan købe en masse på januarudsalget Jeg har heldgivis fået MASSER af gode ting til spotpris her på augustudsalget, så det har virkelig sparet mig mange penge.

Kæmpe held og lykke med projektet.

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.