Ud af liften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

SaNiNa

Nicklas kan stadig godt ligge i den men vi har ikke brugt den i en månede eller mere da han smækker benen udover siderne.

Så vi har brug den til han var omkring 2 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Her hjemme blev liften brugt i 2 mdr. Vores pige har altid været meget lang, så derfor blev hun faktisk kun transpoteret op og ned fra 3. sal hvor vi bor.

Anmeld

11. september 2009

Mca<3

malou skriver:

victor var 55 cm som nyfødt og ikke en lille baby... han lå også i sin lift til han var ca-5 md.... så vi har bestemt haft god brug af den

knus malou

Ja præcis ,,,   Alex var jo 57 cm og kan faktisk stadig ligge i den

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Senia skriver:

Så du tog liften ud af barnevognen og brugte voksi'en?

Kan det så betale sig at købe en lift?

Jeg har hørt mange som siger, at deres babyer voksede ud af liften allerede efter 3-4 mdr., derfor har jeg slet ikke købt en lift, da jeg synes det var lidt spild af penge, når man ikke ved hvor længe de kan ligge der. I stedet har jeg købt en voksipose til barnevognen.

Hilsen Linda 35+6

Anmeld

11. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid var 54 cm da hun blev født 25.3-09 og jeg bruger den stadig..

Anmeld

11. september 2009

Trolde_mor

linda2009 skriver:

Jeg har hørt mange som siger, at deres babyer voksede ud af liften allerede efter 3-4 mdr., derfor har jeg slet ikke købt en lift, da jeg synes det var lidt spild af penge, når man ikke ved hvor længe de kan ligge der. I stedet har jeg købt en voksipose til barnevognen.

Hilsen Linda 35+6

Okay, alletiders.. For var nemlig også det jeg tænkte lidt. Og er vel også dejligt trygt for den lille at kunne blive sådan pakket ind, og har set mange bruge dem i sofaen når det lille spædbarn skal sove, idet de jo er vant til at være svøbet ind.

Så det tror jeg også vi gør

Tak for dit svar

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Senia skriver:

Okay, alletiders.. For var nemlig også det jeg tænkte lidt. Og er vel også dejligt trygt for den lille at kunne blive sådan pakket ind, og har set mange bruge dem i sofaen når det lille spædbarn skal sove, idet de jo er vant til at være svøbet ind.

Så det tror jeg også vi gør

Tak for dit svar

Selv tak Dem jeg kender, der har brugt voksien som alternativ har i hvert fald også været supet glade for den.

Linda 35+6

Anmeld

11. september 2009

Trolde_mor

linda2009 skriver:

Selv tak Dem jeg kender, der har brugt voksien som alternativ har i hvert fald også været supet glade for den.

Linda 35+6

Uh du er jo ved at være tæt på kan jeg se  Hvor dejligt, så må du også ved at være utålmodig hehe..

Men har du så købt den originale Voksi eller blot en kopi?

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Senia skriver:

Uh du er jo ved at være tæt på kan jeg se  Hvor dejligt, så må du også ved at være utålmodig hehe..

Men har du så købt den originale Voksi eller blot en kopi?

Jeg har købt den originale voksi aktiv, da den var med clips og ikke snører. Desuden er den i uld, som virker både kulde- og varmeisolerende. Fik den til kun 1400 kr. i køtilbud

Anmeld

11. september 2009

Trolde_mor

linda2009 skriver:

Jeg har købt den originale voksi aktiv, da den var med clips og ikke snører. Desuden er den i uld, som virker både kulde- og varmeisolerende. Fik den til kun 1400 kr. i køtilbud

Alletiders.. Jamen jeg må jo bare holde øje med eventuelle tilbud hehe.. Hvilken butik købte du den i? Babysam eller?

Man har heldigvis lidt tid til det jo. Da jeg ikke er gravid endnu og min p-sprøjte stopper imorgen. Men bliver hurtig gravid, så hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.