Grød, hjemmelavet eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Grød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.770 visninger
26 svar
9 synes godt om
24. april 2015

Vivienne

Hej piger,

Da I startede med at give jeres børn grød, lavede I det selv eller købte i færdiglavet (pulver)?

I må gerne uddybe, hvorfor det ene el. det andet? Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

M (:

Vivienne skriver:

Hej piger,

Da I startede med at give jeres børn grød, lavede I det selv eller købte i færdiglavet (pulver)?

I må gerne uddybe, hvorfor det ene el. det andet? Tak

Jeg lavede selv grøden. Synes det er super nemt, og så ved man hvad der er i. I de købte er der ofte tilsat (efter min mening unødvendigt) sukker og derudover er det færdigkøbte dyrere end det hjemmelavede. 

Anmeld Citér

24. april 2015

Tutter92

Jeg startede med at give ham færdiglavet, for de spiser jo ikke særlig meget til at starte med. Men nu hvor han spiser 2 måltider om dagen, har jeg selv lavet det. Det er nemlig meget billigere, og så ved jeg hvad der er i.

Anmeld Citér

24. april 2015

Vivienne

M (: skriver:

Jeg lavede selv grøden. Synes det er super nemt, og så ved man hvad der er i. I de købte er der ofte tilsat (efter min mening unødvendigt) sukker og derudover er det færdigkøbte dyrere end det hjemmelavede. 

Jeg laver det også selv af samme grunde

Det ville være spændende at høre, hvorfor nogen vælger de færdiglavede.

Anmeld Citér

25. april 2015

Babybrain

Hjemmelavet. Køber ikke færdiglavet mad til mig selv, så det skal min baby heller ikke have. Og så kan det bedre betale sig og man kan bedre variere med forskellig grøntsager og mel sorter.

Anmeld Citér

25. april 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg lavede selv grød, men knægten var total grød fornægter, så lavede ikke vildt meget, da det alligevel ikke lykkes at få ham til at spise alligevel. 

Han begyndte først at spise mad, da han var 9 måneder og så var det den mad vi spiste og han selv kunne styre, han kunne ikke fordrage at blive madet, han ville selv.

Men færdig lavet mad er da super smart, at muligheden er der, ligesom mme er smart, men kan man selv give bryst eller lave mad er jeg da helt sikkert mest for det :-) men kan godt se det smarte med færdig lavet mad, det nemt og hurtigt :-)

Anmeld Citér

25. april 2015

Lililili

Begge dele. Laver gerne selv grød, andre gange er det nemt lige at have færdiglavet med. 

Anmeld Citér

25. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Når vi var hjemme har jeg lavet hendes mad selv. Men når vi f.eks. har overnattet hos mormor eller farmor så har jeg brugt pulvergrød. - Og mad på glas når vi har været på tur.

Og her mens vi bor i flytterod, ja så har hun altså også fået pulvergrød. (har dog lige fundet mikroovnen, så nu kan hun få alm grød igen 

Jeg kan godt lide at vide præcis hvad der er i min datters mad så vel som min egen. Jeg laver også langt det meste af mit eget mad fra bunden, så det falder mig ret naturligt

Anmeld Citér

25. april 2015

tarkoflen

Jeg lavede hjemmelavet, jeg ved hvad der er i, der er ingen tilsat sukker og det er meget billigere! Win, win, win hvis du spørger mig

Anmeld Citér

25. april 2015

Mor til Ella

Færdig: af den simple grund at pigen ikke vil have det jeg laver

Ville super gerne selv, men det er spild af tid.

nåh ja og hun gider knap den færdige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.