Kan den bruges til dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man bruge den til en dreng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.784 visninger
14 svar
30 synes godt om
22. april 2015

M'sMor

Vi står og skal købe klapvogn til vores datter, og har forelsket os i Emmaljungas Super Nitro. Dog er vi blevet vilde med den i lilla. Men da vi ved vi gerne vil have flere børn, kan vi jo godt få en dreng senere hen. 

Vil i mene, at man kan bruge denne klapvogn til en dreng? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

helle85

MorTilMalou skriver:

Vi står og skal købe klapvogn til vores datter, og har forelsket os i Emmaljungas Super Nitro. Dog er vi blevet vilde med den i lilla. Men da vi ved vi gerne vil have flere børn, kan vi jo godt få en dreng senere hen. 

Vil i mene, at man kan bruge denne klapvogn til en dreng? 

jeg har stemt blankt 

man kan vel godt, men hvis jeg vidste at der måske ville komme en dreng så ville jeg nok købe den i en anden farve. 

vi have en barnevogn som var grå/sort og lyseblå som vi både brugte til vores dreng og pige.

Anmeld Citér

22. april 2015

Carina:-)

Wauu den er super flot!

Jeg ville købe den og så sælge den hvis jeg fik en dreng senere :) 

Anmeld Citér

22. april 2015

M &.I

Den er flot men jeg vil ikke brug til en dreng, synes den passer mere til en pige  

Anmeld Citér

22. april 2015

Mettefpigen

Selvfølgelig kan du det ☺ det er da i sidste ende ligegyldigt hvad farve den har, da den kun skal bruges til transport ☺

Anmeld Citér

22. april 2015

Mor Christa

personligt går jeg ikke op i alt det kønsopdeling. Altså jo, min datter går i kjoler - det gør min søn ikke feks, men min datter har da arvet masser af tøj fra storebror, hendes barnevogn er også grønlig .. 

Om en klapvogn er lilla eller sort, og om det er en dreng eller en pige der sidder deri, er -efter min mening - fuldstændig ligegyldigt :-) jeg ville købe den jeg var forelsket i. 

:-)

Anmeld Citér

22. april 2015

alenemor42

Jeg er helt sikker på knægten er ligeglad med farven på den

Det er da ligegyldigt hvad farve den har så længe den virker 

Anmeld Citér

22. april 2015

lineog4

Har egentlig aldrig forstået det med pusletaske, klapvogn osv skal afspejle kønnet. Det skal vel i højere grad afspejle mor og fars smag 

hvis I er vilde med en lille klapvogn, så kan den bruges til alle børn: pige, dreng eller tvekønnet. Eneste jeg set som var forkert, var en hund i klapvogn 

Anmeld Citér

22. april 2015

M'sMor

Tusind tak for svar. De bliver taget med i overvejelserne. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Sissel

Det synes jeg sagtens I kan.. Jeg gjorde det selv med barnevognen. Den er lilla og brugt til alle mine 3 børn, også min dreng jeg synes den er flot og har aldrig fået andet ens positive kommentarer for den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.