Kan den bruges til dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

Happiness

Sagens. Vi har haft en rød klapvogn til vores dreng, og den var købt til ham, lillesøster har så arvet den Men jeg går så heller ikke så meget op i farver, men hvad vi synes er fedt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Har selv en lilla barnevogn (udelukkende fordi jeg synes at ALLE har en sort barnevogn) vi fik en dreng og venter nu dreng nummer 2 de har/kommer til at sove i den.

det er vel en smags sag om man mener at man kan bruge alle farver til sine børn 

dog ville jeg aldrig selv købe en farve fordi man fik en dreng og så skifte ud fordi jeg fik en pige  Men sådan er jeg bare

Anmeld Citér

22. april 2015

TNBC

MorTilMalou skriver:

Vi står og skal købe klapvogn til vores datter, og har forelsket os i Emmaljungas Super Nitro. Dog er vi blevet vilde med den i lilla. Men da vi ved vi gerne vil have flere børn, kan vi jo godt få en dreng senere hen. 

Vil i mene, at man kan bruge denne klapvogn til en dreng? 

Her bruger begge ungerne røde klapvogne, og det er en dreng og en pige, drengen er endda ældst, så jeg ville sige ja det kan du godt.
Drengene kan jo sagtens være i lilla.

Anmeld Citér

23. april 2015

JJP

Vi går efter neutralt da vi begge er enige om ikke at vide kønnet før fødsel. 

Plus jeg personligt er mere til det afdæmpede,  og med henblik på at det skal kunne sælges videre. 

Men hvis i er forelsket i den. Så KØB DEN FOR POKKER   i vil blive suuuper  glade for den og hvis lillebror  melder sin ankomst kan i altid tage det til overvejelse igen eller sælge den :-) 

Anmeld Citér

23. april 2015

Ciss

Det er i mine øjne ikke værre end, at man, hvis man bruger den til en dreng gerne vil signalisere kønnet, hænger f eks en traktor på den eller et myggenet med dinosauruser eller noget andet, som virker drenget.

Vi havde rød barnevogn og klapvogn til begge vores. En pige og en dreng. Det var der aldrig nogen, som reagerede på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.