Hvor gammel var i første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg var 13. Det var med en kæreste.

Jeg ved min mor også var 13

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Bebe89

Jeg var 16 og det var med min daværende kæreste, som også var min første "rigtige" kæreste 

Anmeld Citér

22. april 2015

Stabel

Jeg var 18 og det var med en daværende kæreste.

Jeg fik dog p-piller som 14 årig, grundet meget uregelmæssig mens og voldsomme mens smerter 

Anmeld Citér

22. april 2015

Mrsopsand

Jeg var 18 og det var med min mand på vores bryllupsnat :-) Vi er stadig gift 8 år senere 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Jeg var 13 år gammel og det var med min daværende kæreste

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Øhh min første gang er med min mand , da jeg først blev gift jaaaa 26 år  

vi er dog stadig sammen i 8 år nu  

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Jeg var 14, og fyldte 15 et par måneder efter. Han var også 14 og fyldte 15 nogle uger efter. Vi var kærester og det var begge vores gang. Kan ikke just sige det var vellykket, men det blev det senere hen i forholdet 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Jeg var 14. Og det var med min daværende kæreste. Desværre så gjorde han det mod min vilje. Det var forfærdeligt. Det har præget mit sexliv helt enormt. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Ciss

Det, jeg synes er interessant, med denne avstemning er, at der af de 133, som så langt har stemt, er 8% som var 20+. Det er ikke det indtryk, man normalt får i medier eller i sociale sammenhænge. Det er på mange måder mere accepteret at sige "Jeg var 15! Fniiiis" end "Jeg var 22". Alligevel ser det altså ud til at næsten en af ti hører til i den kategori. Det er jo et lille klap på skulderen til dem, det gælder, at det er altså ikke så usædvanligt, som man får indtryk af.

Anmeld Citér

22. april 2015

CaWi

Jeg var 15, i en ordentlig brændert med min bedste venindes meget store storebror. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.