Hvor gammel var i første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

Jj1709

Jeg var 13, det var kort tid inden jeg fyldte 14, jeg havde en kæreste, knap 8 mdr senere kom vores datter til verden .. :-) vi er dog ikke sammen den dag idag..  :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Anonym

Jeg var 19 år første gang jg havde sex af egen fri vilje. Havde før det været intim med en dreng men vi havde ikke sex sammen. Det var først da jeg fik min kæreste at jeg havde sex rigtigt 

det jeg mener først med egen fri vilje er fordi jeg som barn har oplevet sexual udnyttelse af en i min familie det skete der jeg var omkring 11-12 år og der gik mange år efter før jeg overhovdet kunne være sammen med en af andet køn alene.

Anmeld Citér

22. april 2015

Mettefpigen

Jeg var 17 og det var med en kæreste

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Jeg var lige fyldt 15 og det var med en fyr jeg havde mødt samme aften. Vi var fulde og det var absolut enormt kikset og ville gerne kunne gøre det om. 

Jeg gjorde det fordi alle andre ikke længere var jomfru og jeg troede man blev mere accepteret og sej hvis man gjorde det. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym

Kunne ikke rigtig svare... 

Men af egen fri vilje, da var jeg 14 år og var efterfølgende sammen med ham i 9 år 

Men havde ufrivillig sex som 12 årige.  

Anmeld Citér

22. april 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej.

Jeg så lige en debat omkring p piller som 13 årige også kom jeg til at tænke på hvor gammel i var da i havde sex første gang.

Var det med en kæreste, en ven eller en helt anden? 

Der er mulighed for at være anonym. 

jeg var 15 år .. Med en kæreste som jeg endte med at være sammen med i 5 år .. :) Fortryder dog ikke alderen men idioten jeg var sammen med :)

Anmeld Citér

22. april 2015

MHB

Jj1709 skriver:

Jeg var 13, det var kort tid inden jeg fyldte 14, jeg havde en kæreste, knap 8 mdr senere kom vores datter til verden .. :-) vi er dog ikke sammen den dag idag..  :-) 

Hold da op det var tidligt at få første barn! Og hvor vildt at blive gravid aller første gang man har sex! Hvornår fandt du ud af at du var gravid? 

Anmeld Citér

22. april 2015

MHB

Jeg var 16 (mener jeg) og det var med første seriøse kæreste. Vi var sammen i 2,5 år og jeg fortryder intet  

Anmeld Citér

22. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg var 15 år, og her 19 år senere er vi stadig sammen 

Anmeld Citér

22. april 2015

Jj1709

MHB skriver:

Hold da op det var tidligt at få første barn! Og hvor vildt at blive gravid aller første gang man har sex! Hvornår fandt du ud af at du var gravid? 

Jeg fandt ud af det i uge 24.. Havde ingen tegn på at være gravid overhovedet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.