Hvor gammel var i første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg var 16 år og det var med en kæreste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Lunae

Anonym skriver:

Hej.

Jeg så lige en debat omkring p piller som 13 årige også kom jeg til at tænke på hvor gammel i var da i havde sex første gang.

Var det med en kæreste, en ven eller en helt anden? 

Der er mulighed for at være anonym. 

Jeg tror at jeg var 14 år. Det var med en dreng, som jeg havde været kæreste med on and off siden børnehaven. Vi var på spejderlejr og så skete det bare. Efter den dag var jeg ikke sammen med en fyr før halvandet år efter. Jeg tror i bund og grund ikke at jeg var klar den første gang, men i gymnasiet var vi lidt sammen igen, så det er ikke fordi det var et one Night stand i den forstand.

Anmeld Citér

17. maj 2015

Milas14

Jeg var 15 og det var med en kæreste.

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg var 21 og det var sammen med en kæreste, jeg havde været sammen med i nogle uger. Vi var sammen i ca 3 mdr'er, hvorefter jeg mødte en anden. Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym

Jeg var 15, med min daværende kæreste. Vi var kærester i 4 år og har et barn sammen 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Clisolka

Jeg har været 18-19 år - et engangs. Fyren gad ikke have kæreste på 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Frk.S

Jeg var 15 og det var med min daværende kæreste. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Skouboe

Jeg var 14 og det var med min kæreste på 19. Det var planlagt, involverede ikke alkohol og jeg fortryder ikke noget. Forholdet gik dog i stykker, men det var af andre årsager.

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym

Af egen frivillige der var jeg 19 år og hvor jeg 2-3 måneder efter fyldte jeg 20 år og det var med en kæreste som jeg mødte og kom sammen med på en højskole som jeg gik på. Men det fungeret ikk efter et halvt år. 

Men fra da jeg ca var 15-16 år til jeg bliv 19 år bliv jeg udsat for sexsuelle overgreb ( sexsuelle berøringer af min egen far)

Anmeld Citér

27. maj 2015

kesuh

Jeg blev 18 og fik det som en overraskelse i fødselsdagsgave af min nu eks/knægtens mor 

Hun var 16/17 år dengang og det var også hendes første gang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.