Jeg har været i statsamtet i dag angående mine børns trivsel hos deres far. Og som sædvanlig var der ingen forståelse overhovedet.
Jeg har tidligere snakket om derinde at jeg gerne vil flytte til Odense, da min familie bor der, og de vil kunne hjælpe mig med børnene, når jeg starter på uddannelse. Deres far hjælper aldrig, han har kun børnene hveranden weekend.
Tidligere har jeg fået at vide at vi skal dele transporten ved samvær (vi bor i Aalborg nu), men i dag siger juristen så at når det er mig der flytter skal jeg betale hele udgiften til transport. Skal de til deres far hveranden weekend bliver det en udgift på 2000 kr om måneden, hvilket jeg selvfølgelig ikke kan betale på en SU. Jeg siger så at det da ikke kan passe at jeg kan blive tvunget til at blive boende i Aalborg, hvis jeg har mulighed for at få en uddannelse i Odense, og sikkert ikke ville kunne klare det hvis jeg bliver boende da jeg ikke har mulighed for at få hjælp til børnene. JO... sådan er reglerne, lyder
svaret

Det kan sgu da ikke passe... eller hvad? Har I hørt noget lignende? Synes godt nok det hele virker temmelig håbløst lige nu
Anmeld