Hvad er dette? Billede vedhæftet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2015

sne190810

AnjaHM skriver:

Tegn med en kuglepen rundt i kanten. Så har du et reelt billede af om den vokser  

Herhjemme har vi for tiden nogle gigant store myg, som efterlader nogle gigant store myggestik som godt kunne ligne det du viser på billedet 

Jeg har nu tegnet op med tusch, så jeg kan holde øje. 

Men det klør overhoved ikke, og føles ikke som et myggestik plejer at føles som. Har lige lagt nogle nye billeder op, som jeg lige har taget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

sne190810

Mor1986 skriver:

Må du meget gerne. Så skal jeg nok sige om det lignede mit

Så der fotoreportage 

Anmeld Citér

14. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes også godt det ku ligne et flået bid! 

For 5 år siden fik jeg en på anklen og det så også sådan ud i starten og blev bare større og større. Jeg tegnede en ring omkring den røde kant, så jeg ku holde øje med hvor stor det blev. 

Det blev så hævet og rødt at jeg næsten ik ku gå i 1 uge. Snakkede med en sygeplejerske i mit lægehus, som bare slog det hen.

3 uger sener blev jeg igen bidt af en flået, som jeg var hos lægen og få fjernet. Der var bidet på størrelse med en 2 kr. Fik at vide at et flåt bid ik måtte blive større end en 5 kr. Der ku man stadig tydeligt se det bid jeg havde haft på anklen, og det var meget større end en 5 kr. kom i noget pencilin behandlig.

Ej det blev lidt langt, men hvorom alting er, så ville jeg nok få det tjekket. Vh stine

Anmeld Citér

14. april 2015

sne190810

StineW79 skriver:

Jeg syntes også godt det ku ligne et flået bid! 

For 5 år siden fik jeg en på anklen og det så også sådan ud i starten og blev bare større og større. Jeg tegnede en ring omkring den røde kant, så jeg ku holde øje med hvor stor det blev. 

Det blev så hævet og rødt at jeg næsten ik ku gå i 1 uge. Snakkede med en sygeplejerske i mit lægehus, som bare slog det hen.

3 uger sener blev jeg igen bidt af en flået, som jeg var hos lægen og få fjernet. Der var bidet på størrelse med en 2 kr. Fik at vide at et flåt bid ik måtte blive større end en 5 kr. Der ku man stadig tydeligt se det bid jeg havde haft på anklen, og det var meget større end en 5 kr. kom i noget pencilin behandlig.

Ej det blev lidt langt, men hvorom alting er, så ville jeg nok få det tjekket. Vh stine

Ja, det tænker jeg også at jeg må få gjort. 

Spørgsmålet er så bare om det er noget som 'kan vente' til torsdag formiddag, hvor jeg skal afsted med min datter alligevel? Eller om jeg skal cykle over til akuttid i morgen formiddag. 

Jeg har heldigvis fri ugen ud, så skal ikke tænke på arbejdesforhold

Anmeld Citér

14. april 2015

StineW79

sne190810 skriver:

Ja, det tænker jeg også at jeg må få gjort. 

Spørgsmålet er så bare om det er noget som 'kan vente' til torsdag formiddag, hvor jeg skal afsted med min datter alligevel? Eller om jeg skal cykle over til akuttid i morgen formiddag. 

Jeg har heldigvis fri ugen ud, så skal ikke tænke på arbejdesforhold

Hvor stort er det? Vh stine

Anmeld Citér

14. april 2015

sne190810

StineW79 skriver:

Hvor stort er det? Vh stine

Jeg har lige sat nogle nye billeder ind, taget her til aften. Tror de ligger på side 2 her i tråden  

Men jeg har lige målt det, og det er ca. 6 cm i diameter, og den lille røde midte inde midt i er ca. 1 cm i diameter. 

Anmeld Citér

14. april 2015

StineW79

sne190810 skriver:

Jeg har lige sat nogle nye billeder ind, taget her til aften. Tror de ligger på side 2 her i tråden  

Men jeg har lige målt det, og det er ca. 6 cm i diameter, og den lille røde midte inde midt i er ca. 1 cm i diameter. 

Ja så dem godt, og syntes de ser ret store ud. Jeg ville nok se om ik man ku få en tid i morgen. Vh stine

Anmeld Citér

15. april 2015

Mor1986

sne190810 skriver:

Så der fotoreportage 

Hvordan ser det ud i dag

Anmeld Citér

16. april 2015

sne190810

Mor1986 skriver:

Hvordan ser det ud i dag

Godmorgen

Den er stadig rød og hård i midten, men den røde plamage omkring er svundet ind, dog kan man stadig se en lettere utydelig ring omkring, ca 6 cm i diameter. Jeg skal op til lægen idag, hvor der bliver kigget på det :-) Så kan jeg melde tilbage med en læges mening på det 

Anmeld Citér

16. april 2015

mortilfreja

sne190810 skriver:

Godmorgen

Den er stadig rød og hård i midten, men den røde plamage omkring er svundet ind, dog kan man stadig se en lettere utydelig ring omkring, ca 6 cm i diameter. Jeg skal op til lægen idag, hvor der bliver kigget på det :-) Så kan jeg melde tilbage med en læges mening på det 

Er der noget nyt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.