Hvornår er et barn for stor til klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

Nea85

Vi stoppede med at bruge klapvognen, da lillesøster blev født (på det tidspunkt var Clara 2,10 år).

Jeg er ofte alene med begge piger både til hverdag og i weekenderne, og da jeg havde født, kunne jeg ikke skubbe både en barne- og en klapvogn I stedet havde vi først løbecykel og senere almindelig cykel med.

Som en anden også skriver har vi haft klapvognen med til Clara enkelte gange, hvis vi har været ude senere end hendes sengetid. Sidste gang i december hvor det gik op for os, at hun ikke kunne være i den længere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Stoppede med klapvogn til den store lige før hun blev 3. Havde den med på tur...men hun sad ikke i den til trods for en hel dags traven rundt i zoologisk have...såå vognen var bare til besvær.

Jeg synes man skal se på det enkelte barn, respektere at nogle børn bare ikke synes det er fedt at trave en hel dag og andre derimod ikke vil klemmes ned i vognen.

Synes det er et fint hjælpemiddel så længe vi som forældre ikke bare stopper ungerne i vognen fordi vi ikke gider gå i ungernes tempo eller lign. De skal vænne sig til at gå og ikke bare blive kørt alle vegne.

Alt med måde :-)

Anmeld Citér

12. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
årgang84 skriver:

Vi har ikke brugt vores siden sidste sommer. 2 år og 4 måneder. Da det var et cirkus at få ham ned at gå. Han gik og går langt uden. Ikke flere timer men okay længde. 

Selvfølgelig hvis ens hverdag / daglig transport er gå ben bus m.m så kan jeg sagtens forstå man bruger den længere tid. :-) træls at have lidt travlt og et barn der er i go trods ik vil gå. ;-)

Anmeld Citér

12. april 2015

Maja_4000

Brugte den til min datter var 3,5.. Det sidste halve år, var mest fordi jeg var gravid og havde bækkenløsning.. Så det var rart med noget at støtte sig til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.