Hvor sent afleverer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

Valle81

Jeg aflevere mine børn kl. 8.10 hver dag, da jeg selv skal møde på arbejde 8.30��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

EnGodMor

Christine skriver:

Kl 9 men det kunne vi nu ikke altid overholde og jeg har stadig svært ved at se hvorfor det var så vigtigt for dem 

Mange institutioner vil helst have børnene kommer inden kl 9, det er af den årsag at, så kan de arrangeret ture ud af huset, 

man kommer ikke og forstyrrer midt i en samling som næsten altid er fra kl 9 af, hvis det fx er en mandag, så kan nogle børn godt være lidt kede når mor eller far går, og det forstyrrer samlingen

Og så fordi nogle børn syntes det er svært at komme som en af de sidste/sent, hvor alle andre børn er igang med en aktivitet eller god leg, for nogle børn kan det nærmest ødelægge deres fag, at de skal komme og falde ind i en gruppe, hvor alle har Været igang med en aktivet eller leg længe

Anmeld Citér

8. april 2015

kesuh

Dengang knejten var bette, så var det omkring kl 8, men nu er han blevet ældre og studiet skal passes så nu kan det veksle lige fra 7.15 til kl ca 9.. eller 10 afhængig af mine tidspunkter jeg møder på.

Hvis jeg ved de skal noget henne i børnehaven, så bliver det inden kl 9.

Anmeld Citér

8. april 2015

Christine

mor:) skriver:

Det kan jo være de tager på tur

Ikke i vuggestuen  Men det kan være det er træning til børnehaven 

Anmeld Citér

8. april 2015

lineog4

I vuggestuen hed der før 9 eller efter 9.30, da de spiste kl 9 og ikke ville forstyrres. I børnehaven (og nu også vuggestuen) hedder det det, samme med det er fordi der er morgensang for hele institutionen kl 9, og kommer man når de er gået i gang, må man vente til de er færdige.

Jeg selv afleverer kl 7 (ikke i dag) fordi jeg skal nå arbejdet.

Anmeld Citér

8. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Christine skriver:

Ikke i vuggestuen  Men det kan være det er træning til børnehaven 

Det gør de da tit i de vuggestuer jeg kender til

Anmeld Citér

8. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvor sent "må" i aflevere i jeres vuggestue, hvis der da overhovedet er regler for det? 

nu er min søn godt nok lige vippet... men børnehaven sagde 9:00 og Frito'en siger 8:30... Han bor dog med sin far der møder 7:00, så han bliver afleveret 6:30 ca. medmindre min eks har fri...

min datter skal begynde i dagpleje på mandag og der er det - hvis jeg husker rigtigt - inden 9...

Anmeld Citér

8. april 2015

M&F&C

Min store pige går i skole - og der hedder ringetiden 7.55  
- da hun gik i børnehave, så de gerne at alle børn var der inden samling kl 9.00. 

Den mindste går i vuggestue, og har stor fornøjelse af deres samling som foregår fra 8.30 - 9.00 (i dette tidsrum er der ikke mulighed for aflevering på stuen, da det forstyrre de andre børn for meget). 

Jeg skal selv møde i skole kl. 8.30, så mine børn bliver afleveret kl. 7.45 og kl. 8.00  

Anmeld Citér

8. april 2015

Tip!

Jeg aflevere min søn i bh senest kl 9.. 

Efter sommerferien er det skole tid og så møder han kl 8.00, det ringer ind kl 8.10. 

Skal han f.eks til tandlæge eller andet, så informere jeg lige dem om det, at han kommer senere. 

Anmeld Citér

8. april 2015

God-mor

Vi skal aflevere inden kl. 09.00, og det er dagpleje. Nogle gange er det tidligere, da de skal på tur og så plejer det at være senest 08.30! 

Vi aflevere alt imellem 06.30-08.30. Når manden aflevere er det tidligt, og når jeg aflevere er det først 08.30. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.