Hvor sent afleverer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.510 visninger
31 svar
9 synes godt om
7. april 2015

Sandratoft

Hvor sent "må" i aflevere i jeres vuggestue, hvis der da overhovedet er regler for det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Frk.S

I den integrerede institution hvor Freja går i børnehaven, ser de helst at børnene er der inden kl. 9. Der gælder det samme for vuggestuen.

Anmeld Citér

7. april 2015

Sprit25

I vores dp siger hun gerne inden 9. Med mindre far aflevere som møder sent

Anmeld Citér

7. april 2015

mortilnoahogmelina

Aflevere godt nok i børnehave , men her hedder det egentlig kl 9 , men skal de ikke noget sker der ikke noget ved den bliver 9.30 

jeg aflevere ikke før 9-9.30 . 

Anmeld Citér

7. april 2015

Ka+Ma=Be

Som alle andre ind til videre: kl 9

Anmeld Citér

7. april 2015

M (:

Hvor sent "må" i aflevere i jeres vuggestue, hvis der da overhovedet er regler for det? 

Jeg vil tro at kl. 10 er grænsen i vores vs, men ved det faktisk ikke. Eneste "regel" er, at man helst ikke skal aflevere fra 09-09.20, da de i dette tidsrum har samling og derved vil blive forstyrret unødigt af afleveringer. 

Jeg afleverer omkring kl 07, når jeg skal på arbejde, men i øjeblikket, hvor jeg er på barsel, afleverer jeg kl 08-08.30.

Anmeld Citér

7. april 2015

(august)

9.30 og ellers bliver der hængt en seddel op. 

Anmeld Citér

7. april 2015

FrkGranger

I min søns dagpleje er det senest kl 9 men så skal de pgså have sovet morgen lur hjemme fra

Anmeld Citér

7. april 2015

L&V

Der er ingen regler i vores men de vil gerne vide hvornår man kommer senest kl 8

Anmeld Citér

7. april 2015

Monski

Sandratoft skriver:

Hvis man kommer efter 9 skal man helst give besked. Jeg synes det er helt fair, for det er super svært at planlægge aktiviteter og ture hvis nogle børn tit kommer meget senere jeg aflevere mellem 08:45-09:00  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.