Hvor sent afleverer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

Mettefpigen

Her er det integreret bh/vugge og her er der ingen regler medmindre de skal på tur ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Christine

Sandratoft skriver:

Hvor sent "må" i aflevere i jeres vuggestue, hvis der da overhovedet er regler for det? 

Kl 9 men det kunne vi nu ikke altid overholde og jeg har stadig svært ved at se hvorfor det var så vigtigt for dem 

Anmeld Citér

7. april 2015

StephanieNajim

I min datters børnehave hedder det senest 9.30 ☺

Anmeld Citér

7. april 2015

monedk

Sandratoft skriver:

Hvor sent "må" i aflevere i jeres vuggestue, hvis der da overhovedet er regler for det? 

I vuggestuen & børnehaven hvor min søn går er det kl.9.30, før var det kl.9 begge dele var fint for mig

Anmeld Citér

7. april 2015

Isabella_mor

Jeg har givet besked om at sp længe jeg er på barsel, så kommer vi omkring 10 tiden fordi vi typsk tager den med ro om morgenen. Hvis vi er oppe tidligt, f.eks. Kl 7 så er den store i bh kl 8/9 stykker. 

Anmeld Citér

7. april 2015

Carina:-)

Afleverer omkring kl 09 og de siger bare til hvis det indimellem er nødvendigt at aflevere før pga tur ud af huset. 

Anmeld Citér

7. april 2015

Maja_4000

9.30, med mindre de skal på tur eller i hallen (det er de hver mandag ) så er det inden 9.. Det er i børnehaven.. I vuggestuen er det inden 9 alle dage..

Anmeld Citér

7. april 2015

Mami

Kl 09.30  

vores er typisk afsted fra 9-15  

Anmeld Citér

7. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Christine skriver:

Kl 9 men det kunne vi nu ikke altid overholde og jeg har stadig svært ved at se hvorfor det var så vigtigt for dem 

Det kan jo være de tager på tur

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

Christine skriver:

Hvis de skal på tur, så vil de vel gerne have alle børnene der skal med er der, i god tid, så de ikke skal stå og vente, eller at der skal siges farvel eller der lige kommer uro i det.
Og det synes jeg da er meget fair nok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.