Tjaa jeg har gjort det lidt forskelligt med mine børn....de har været meget forskellige alle sammen så det er egentlig kommet helt naturligt.
Min datter sov sammen med mig i min seng de første 2 uger, men begyndte at sove dårligt så tilfældigvis prøvede jeg at lægge hende i hendes seng en aften og så sov hun bare skønt. Derefter har hun sovet i min seng når hun har haft lyst, men har hun været urolig er hun røget tilbage i sin egen seng, hvor hun så nemt er faldet i søvn igen. Hun er nu 5 år og sover jævnligt inde hos mig og manden.....hun synes det er hyggeligt og har hun haft en grim drøm eller noget er der jo ikke noget mere trygt end at ligge og putte mellem mor og far

Min ældste søn har ALDRIG brudt sig om at sove hos os og heller ikke i lift. Der var skrig og skrål indtil han blev lagt uden lift i sin egen seng på sit eget værelse. Det syntes jeg var lidt svært i starten, men lærte da hurtigt at sætte pris på at få soveværelset og dobbeltsengen i fred med min mand

Han ville heller ikke ligge i sin lift i barnevognen så da han var 2 uger opgav jeg det og pakkede ham istedet godt ind nede i selve barnevognen. Han lå og masede sine små arme mod liftens "vægge" og skreg i vilden sky, hver gang han blev lagt derned i......har aldrig oplevet noget lignende. Hihi tror han led af klaustrofobi

I dag fylder han også ekstremt meget i sin tremmeseng. ligger med arme og ben spredt ud til alle sider og mænger sig...
Min yngste søn sov i sin lift til han var et halvt år og skulle slynges helt stramt i sit tæppe før han kunne slappe af. han har haft det bedst helt pakket tæt i sin lift,gerne med en stofble hen over kaleshen eller hvad det hedder så der var helt fred omkring ham og det har så også gjort at han ikke har sovet særlig meget i vores seng. Nu da han bare sover i tremmeseng skubber han sig helt op i det ene hjørne og bruger nærmest ikke resten af sengen
Hver morgen kommer alle ungerne ind og putter hos os i en halv times tid inden vi står op......det er dejligt

-s
Anmeld